|
ביי ביי חבר'ס
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן חבר'ס
כמו שאמרתי
אני יוצא לקורס מדריכים במכבי מחר
שבועיים וחצי אני לא יהיה פה
אני חוזר בשני לאוגוסט...
אז תתנהגו יפה
אני בטוח שרועי ידאג לטפל בכל העניינים פה
אני סומך עליו
אז ביי ביי
ותהנו אחים שלי
;) |
|
|
| divx-master |
בהצלחה אחי תהנה
??? תמיד תזכור שיש לך פה מישהו !!! מה
עזוב .. תהנה אחי
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| DjChook |
יששששששששששששששש
סתם אחי תעשה חיים
אנחנו נשמור על המקום |
|
|
| arik |
תהנה יובל
הכי חשוב שיהיה לך כף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תהנה גבר!!!!!
ביי ביי!!!!
נתראה כשתחזור!!! |
|
|
| Hell_Copter |
ביי אח שלי תהנה שם!!!!!!!
תשמע מוזיקה טובה ואל תשאל אותי מה לצרוב למה אתה יודע יותר טוב ממני!!!!
בכל מקרה... תהפוך למדריך ואז יכבדו אותך יותר :D
ביי גבר |
|
|
| oDrori |
...או שלא Enjoy the silence
הכל מקרה תעשה חיים!
(עכשיו זה הקטע בסרט שרועי הבייביסיטר מסתובב ופתאום אנחנו התינוקות כאלה שטניים וזה) |
|
|
| Segev |
| תהנה אח שלי ואל תשבר בעמצה |
|
|
| luckystrike |
אחייייייי!!!
שיהיה לך בהצלחה ותעשה חיים !
תרים טלפון אם יהיה לך זמן
:):):) |
|
|
| NaOren |
תהנה גברררררר
ורועי תהנה מהתפקיד... |
|
|
|
|