return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ביי ביי חבר'ס
View this Thread in Original format
DJ-Energy
כן חבר'ס
כמו שאמרתי
אני יוצא לקורס מדריכים במכבי מחר
שבועיים וחצי אני לא יהיה פה
אני חוזר בשני לאוגוסט...

אז תתנהגו יפה
אני בטוח שרועי ידאג לטפל בכל העניינים פה
אני סומך עליו

אז ביי ביי
ותהנו אחים שלי
;)
divx-master
בהצלחה אחי תהנה

??? תמיד תזכור שיש לך פה מישהו !!! מה

עזוב .. תהנה אחי



:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
eran
ביי... תהנה....
DjChook
יששששששששששששששש

סתם אחי תעשה חיים

אנחנו נשמור על המקום
arik
תהנה יובל
הכי חשוב שיהיה לך כף
HyPeRSoNiC
תהנה גבר!!!!!
ביי ביי!!!!
נתראה כשתחזור!!!
Hell_Copter
ביי אח שלי תהנה שם!!!!!!!
תשמע מוזיקה טובה ואל תשאל אותי מה לצרוב למה אתה יודע יותר טוב ממני!!!!
בכל מקרה... תהפוך למדריך ואז יכבדו אותך יותר :D
ביי גבר
oDrori
...או שלא Enjoy the silence

הכל מקרה תעשה חיים!

(עכשיו זה הקטע בסרט שרועי הבייביסיטר מסתובב ופתאום אנחנו התינוקות כאלה שטניים וזה)
Segev
תהנה אח שלי ואל תשבר בעמצה
luckystrike
אחייייייי!!!
שיהיה לך בהצלחה ותעשה חיים !

תרים טלפון אם יהיה לך זמן
:):):)

NaOren
תהנה גברררררר


ורועי תהנה מהתפקיד...
Dj Moriano
תהנה אחי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement