|
Loveparade 2003 komt er misschien nooit, check this out!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Dit las ik net op teletekst:
De organisatie van de Berlijnse Love Parade denkt dat de editie van dit jaar wel eens de laatste zou kunnen zijn. Het evenement trekt steeds minder bezoekers.In 1999 waren het er nog ruim 1 miljoen, vorig jaar liep het aantal al terug tot 800.000 en dit jaar kwamen er 'slechts' 500.000 danslustigen naar de Duitse hoofdstad.
Fabian Lenz,de woordvoerder van de Love Parade,zegt dat het steeds moeilijker wordt om sponsors voor het evenement te vinden.Minder publiek maakt het voor geldschieters ook minder interessant. De Duitse zender RTL2 heeft zijn participatie inmiddels beeindigd.
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/n/402
zou toch schandalig zijn als het volgend jaar niet door zou gaan |
|
|
| Jappio |
| zullen we die loveparade dan maar helemaal verplaatsen naar Rotterdam? scheelt ook weer stukkie rijden :rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
Bull want mijn bronnen zeggen dat de volgende editie op 12 juli 2003 is
En ik weet van 5 grote bedrijven die maar wat graag de LP willen sponsoren
Geen probleem dus :)
Daarbij zou in het ergste geval Berlijn de LP zelf sponsoren want de LP brengt 150 miljoen euro in het laadje. En Berlijn kan dat geld maar al te goed gebruiken vanwege de schulden mbt de eenwording. Zij hebben daar echter weinig zin in...
EDIT Wat betreft 2003: no problem. De reserves van Planetcom/Loveparade GmbH die in de jaren 1996-2000 zijn opgebouwd worden nu aangesproken.
De vraag is wanneer deze op zijn: 2003? 2004?
En er willen zich huidige ook sponsors terugtrekken.
De toekomst ligt dus in handen van de stad Berlijn... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
de volgende editie op 12 juli 2002 is
|
das snel:D:D:D |
|
|
| jploveparade |
| heerlijk zulke toffe gaten als optimus hehehe |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by jploveparade
heerlijk zulke toffe gaten als optimus hehehe |
Een groot gat heeft ie zeker! |
|
|
| jploveparade |
Kan iemand alsjeblieft me een WERKEND toetsenbord lenen?
En een nuchter geest? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Kan iemand alsjeblieft me een WERKEND toetsenbord lenen?
En een nuchter geest? |
Whahahahah LOL , ik lach me ziek. Gewoon 2x vet iets verkeerds zeggen :) Ik lig hier dubbel.
Enneh..een groot gat heeft Optimus wel ja :p
He Optimus, ga ff 6 september mee naar de Hemkade! |
|
|
| jploveparade |
Ik lach lekker met je mee!
Heerlijk leedvermaak :D
Wat een stomme actie van mij... tering ik ga me bed in! :crazy: |
|
|
| Miss Proximus |
| en anders gaan we gewoon naar zurich :p |
|
|
| mido |
Zeg zeggen ieder jaar dat het de laatste is.
Ik word er niet meer warm of koud van.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Bull want mijn bronnen zeggen dat de volgende editie op 12 juli 2003 is
|
mijn bron is Fabian Lenz, de woordvoeder van de Loveparade, wat zijn jouw bronnen? :D |
|
|
|
|