return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum) (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio
tadaaaa

http://www.facesofdeath.com

nou als er echt een officieele website van bestaat dan denk ik nie dat het echt is.. want anders was die site allang opgegeven door de overheid!
Jappio
quote:
Originally posted by TimeportE

nou als er echt een officieele website van bestaat dan denk ik nie dat het echt is.. want anders was die site allang opgegeven door de overheid!

Volgens mij kan je hier die banden bestellen, en waarom zou dat dan allemaal verboden zijn? En ik weet nog van een paar jaar geleden dat er inderdaad behoorlijk ranzige foto's opstonden op die site.

:nervous:
Miss Proximus
Ik heb deel 1 - 4 gezien

er is alleen nooit bewezen of de beelden zélf ook echt zijn...maar ja...het LIJKT echt genoeg :S kotmateriaal :(
basvh
quote:

bij de meeste videotheken kan je ze nog gewoon huren alleen moet je ze vragan want ze liggen onder de toonbank. heb ze ook gezien en ik weet nou niet of het waar is want soms lijk het net of sommige filmpjes in scene is gezet
Jappio
en t lijkt mij nie dat als het verboden is ze m bij amazon ook nog verkopen :)

http://www.amazon.com/exec/obidos/A...5224865-1618556
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio
en t lijkt mij nie dat als het verboden is ze m bij amazon ook nog verkopen :)

http://www.amazon.com/exec/obidos/A...5224865-1618556

als je ze gewoon bij amazon kan kopen dan geloof ik nie dat het echt is! :)
Blik
ja ik heb het al een tijdje geleden gelezen in de chill-out room hier van TA, en het is idd redelijk spooky

faces off death zijn voor het merendeel neppe filmpjes, ik heb een paar keer zo'n stukje in slomo gezien en dat bleek toen gewoon verf en ketchup te zijn en dus hartstikke nep, er zijn echter ook bepaalde filmpjes die hartstikke echt zijn:eek: :eek:
Miss Proximus
leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen :D
ja! dan heb je dus 1 verdieping teveel :D
SnuggLe
quote:

maar hoe komen ze dan aan die mensen (gekidnapt ofzo??)..
ik vin de gedachte alleen al erg ziek en angstwekkend!

LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief).

Greetz,
SnuggLe
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen :D

hehe dat stukje heb ik ook gezien ja, was een verjaardags cadeautje volgens mij :p

TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus

hahahaha dat is pas een strakke actie :D:D
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe

LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief).

Greetz,
SnuggLe

Ik heb gehoord dat de meeste wel zijn gefaked.. Hoe zou je dat soort dingen dan precies op het juiste tijdstip kunnen filmen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement