|
Yaki !
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני חייב להכיר לכם, למי שלא מכיר את יאקי משחק הטאקי באינטרנט הממכר
זה דיי פשוט
מישהו פותח סרבר על עצמו ואז מביא את האייפי שלו לחברים והם נכנסים ומשחקים דרכו
http://www.geocities.com/yakipage/
ענק! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני חולה על המשחק הזה!!!!!!!!!
אני משחק בו הרבה עם חברים שלי...... הוא ממכר!!!!!
אנחנו צריכים לקבוע מתישהו משחק בין חברי הפורום...... מה אתם אומרים??? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נשמע קטלני!! |
אכן קטלני !!!!
אני כל יום משחק טורנירים עם חברים שלי
טאקי עד 4 בבוקר
טאקי זה אחד המשחקים החזקים שיש
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NaOren |
כן...
ראסמי אין מה לאמור
בדוק זה משחק תותח...
לא שיחקתי שנים כבר
אבל איך אהבתי אותו פעם.... |
|
|
| eXeTik |
62.219.207.153
יאללה... אני מחכה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by eXeTik
62.219.207.153
יאללה... אני מחכה |
איך אני יודע את האי פי שלי?
יענו מה אני רושם בהפעלה? |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו, תפעיל את התוכנה ותראה שדה למעלה באמצע
"Your IP adress" :stongue: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
62.219.207.153
יאללה... אני מחכה |
למה אף אחד לא מחובר לשם???? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחח
קרעת אותי עכשיו, תפעיל את התוכנה ותראה שדה למעלה באמצע
"Your IP adress" :stongue: |
אז למה לי אין את זה????? |
|
|
| NaOren |
שמח שקרעתי אותך....
אבל גם התוכנה לא עולה לי משום מה... |
|
|
|
|