return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שני כרטיסי קול
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
בנתיים אין לי תקציב לפטיפונים\קומפקטים
אז החלטתי להשיג לי שני כרטיסי קול שאותם אני יחבר למיקסר
ואין לי מושג איך זה עובד...
צריך איזה תוכנה מיוחדת בשביל זה?
וגם איזה כבלים צריך כדי לחבר כרטיס קול למיקסר?

תודה מראש
:P
DjChook
אהמממ. מההה?!

אם אתה בוחר להשתמש במחשב עם שני כרטיסי קול אז אתה לא צריך שום תוכנה

אתה פשוט פותח שני וינאמפים

בכל אחד אתה מגדיר שיעשה
OUTPUT
עם כרטיס אחר

וכל אחד מהם אתה מחבר, אני לא מבין בשמות

אבל חיבור קטן, כמו של הרמקולים של המחשב
שנכנס ל
OUTPUT
של המחשב

ואת הצד השני צריך להיות שני קטנים
האדום / לבן
שנכנסים לך למיקסר, או איך שתרצה
אבל בעיקרון אין שום דבר מסובך
Narcotic Mind
לא עדיף לקנות כרטיס קול עם כמה
channels ?
Dj Moriano
בהתחלה שהיה לי רק מיקסר ניסיתי לחבר עוד כרטיס קול אבל זה עשה לי קצת בעיות....


ואז נזכרתי שיש לי
sound blaster value
ואז יש לך גם רמקולים קדמיים וגם אחוריים

אז חיברתי את האוחריים לצד אחד של המיקסר את הקדמיים לצד שני של המיקסר
ועבדתי עם
PCDJ RED
שאתה יכול שיש שם אפשרות להשתמש בזה ואז
פלייר אחד זה לאחורי ופלייר אחד זה לקדמי.....


וחן הרעיון שלך לא טוב כי אין
cue
ופיץ'....
DJ-Kreing^^
כשאמרתי תוכנה מיוחדת התכוונתי למה שאיתן אמר...
בדקתי ב
atomix
ושם אין אפשרות כזאת...
אז אני יחפש את ה
pcdj red
ונראה...

תודה על ההסבר

:tongue2
DjChook
אוייש נו אז אתה מוריד פלאג ל
WINAMP

הקטע שאמרתי WINAMP זה בשביל שהוא יבין שזה לא סיבוך

ואיתן לא ענה לך על השאלה כי אתה דיברת על שתי כרטיסי קול

בכל מקרה, אני חושב שבדרך הזאתי מאבדים צלילים, כי ההפרדה לא מלאה

אבל אני לא בטוח
Dj Moriano
PCDJ RED

תומכת גם בשתי כרטיסי קול אתה מחבר יציאה של כרטיס קול 1
לכניסה 1
ואת היציאה של כרטיס קול 2
לכניסה 2.....


לא סיפור....
Vortex_SA
מיקס ווייבס, אתה לא ממש צריך מיקסר אבל חפיף, כרטיס קול אחד אתה שם כמוניטור ומחבר אליו אוזניות, והשני אתה מגדיר אותו כראשי, ואז אתה מתאם את הפיץ', את הקיו, הכל כמו קומפקטים, וזהו, אתה מסודר...
nesher
לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by nesher
לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch


כן, הרבה אמרו לי כדאי לי להשתמש בזה
אני ינסה למצוא את זה
תודה
:P

warpedd_
התוכנה שאני ממליץ לך עליה היא
tracktor
יש לך שם הכל
כמו כן שימוש בשתי כרטיסי קול
ונדמה לי שיש גם אפשרות לשימוש במיקסר חיצוני

יש לך שם באמת כל מה שאתה מחפש
DJ-Kreing^^
ממש אהבתי את ה
bpm studio
כבר התקנתי שם הכל, וקבעתי שכל פלייר יהיה לכרטיס קול אחר, והכל עובד מצויין
אבל אני יוריד גם את הטראקטור, יכול להיות שזה יהיה אפילו יותר טוב
:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement