|
שני כרטיסי קול
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
בנתיים אין לי תקציב לפטיפונים\קומפקטים
אז החלטתי להשיג לי שני כרטיסי קול שאותם אני יחבר למיקסר
ואין לי מושג איך זה עובד...
צריך איזה תוכנה מיוחדת בשביל זה?
וגם איזה כבלים צריך כדי לחבר כרטיס קול למיקסר?
תודה מראש
:P |
|
|
| DjChook |
אהמממ. מההה?!
אם אתה בוחר להשתמש במחשב עם שני כרטיסי קול אז אתה לא צריך שום תוכנה
אתה פשוט פותח שני וינאמפים
בכל אחד אתה מגדיר שיעשה
OUTPUT
עם כרטיס אחר
וכל אחד מהם אתה מחבר, אני לא מבין בשמות
אבל חיבור קטן, כמו של הרמקולים של המחשב
שנכנס ל
OUTPUT
של המחשב
ואת הצד השני צריך להיות שני קטנים
האדום / לבן
שנכנסים לך למיקסר, או איך שתרצה
אבל בעיקרון אין שום דבר מסובך |
|
|
| Narcotic Mind |
לא עדיף לקנות כרטיס קול עם כמה
channels ? |
|
|
| Dj Moriano |
בהתחלה שהיה לי רק מיקסר ניסיתי לחבר עוד כרטיס קול אבל זה עשה לי קצת בעיות....
ואז נזכרתי שיש לי
sound blaster value
ואז יש לך גם רמקולים קדמיים וגם אחוריים
אז חיברתי את האוחריים לצד אחד של המיקסר את הקדמיים לצד שני של המיקסר
ועבדתי עם
PCDJ RED
שאתה יכול שיש שם אפשרות להשתמש בזה ואז
פלייר אחד זה לאחורי ופלייר אחד זה לקדמי.....
וחן הרעיון שלך לא טוב כי אין
cue
ופיץ'.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כשאמרתי תוכנה מיוחדת התכוונתי למה שאיתן אמר...
בדקתי ב
atomix
ושם אין אפשרות כזאת...
אז אני יחפש את ה
pcdj red
ונראה...
תודה על ההסבר
:tongue2 |
|
|
| DjChook |
אוייש נו אז אתה מוריד פלאג ל
WINAMP
הקטע שאמרתי WINAMP זה בשביל שהוא יבין שזה לא סיבוך
ואיתן לא ענה לך על השאלה כי אתה דיברת על שתי כרטיסי קול
בכל מקרה, אני חושב שבדרך הזאתי מאבדים צלילים, כי ההפרדה לא מלאה
אבל אני לא בטוח |
|
|
| Dj Moriano |
PCDJ RED
תומכת גם בשתי כרטיסי קול אתה מחבר יציאה של כרטיס קול 1
לכניסה 1
ואת היציאה של כרטיס קול 2
לכניסה 2.....
לא סיפור.... |
|
|
| Vortex_SA |
| מיקס ווייבס, אתה לא ממש צריך מיקסר אבל חפיף, כרטיס קול אחד אתה שם כמוניטור ומחבר אליו אוזניות, והשני אתה מגדיר אותו כראשי, ואז אתה מתאם את הפיץ', את הקיו, הכל כמו קומפקטים, וזהו, אתה מסודר... |
|
|
| nesher |
לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by nesher
לאלאלאאלאלא
תשתמש ב
Bpm Studio
תוכנה אדירה להכל
גם אפשרות כזאתי יש שם
לכל פלייר אתה שם כרטיס קול אחר םא אתה רוצה
וגם יש שם
cue
ו
Pitch |
כן, הרבה אמרו לי כדאי לי להשתמש בזה
אני ינסה למצוא את זה
תודה
:P |
|
|
| warpedd_ |
התוכנה שאני ממליץ לך עליה היא
tracktor
יש לך שם הכל
כמו כן שימוש בשתי כרטיסי קול
ונדמה לי שיש גם אפשרות לשימוש במיקסר חיצוני
יש לך שם באמת כל מה שאתה מחפש |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ממש אהבתי את ה
bpm studio
כבר התקנתי שם הכל, וקבעתי שכל פלייר יהיה לכרטיס קול אחר, והכל עובד מצויין
אבל אני יוריד גם את הטראקטור, יכול להיות שזה יהיה אפילו יותר טוב
:thepirate |
|
|
|
|