return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום לכולם!!!
View this Thread in Original format
MINTZ
אוקיי אז ככה: למה הפורום הזה כבר פאקינג חצי שנה מת?

מה פיספסתי? לאנשים נשרף המחשב\נדפק ה - WINDOWS? או שמא חלקם נסעו לאיביזה לצמיתות?

אני רוצה תשובות!!! לא הגיוני שאני פוגש חבר ותיק ממסיבות בפאב ליד הבית שלי של מוסיקת MainStream... במקום במסיבות - קיצור אני רוצה תשובות פה...

מה גם אנשים אומרים לי יש מסיבה ב... ואז לא היה ולא נברא.

קיצר NEXT מישהו תתעוררו!! :whip: :whip:
MINTZ
ובכלל איך שאני זוכר מפעם... הסצינה הייתה הרבה יותר חזקה - יכול להיות שהמחשב שלכם זקן \ לא עובד או שאתם צריכים עותק של VISTA או 7 בחינם......?
MINTZ
האם זה נכון שהמסיבה עולה 130-150 במוקדמות? אם כן עד מתי המכירה המוקדמת ואצל מי?
uzi
מינץ המצחיק, במקום להתייבש כנס לאתר ולפורום של
http://www.tranceil.co.il/
הסצנה בארץ פורחת כמו שלא פרחה מעולם!
מי שלא בעניינים זה כניראה אתה.
כל הפרטים למסיבות ולמוכרי הכרטיסים מופיעים באתר ובפורום שם.
כרטיס לפרי וסאנדר היה 160 במכירה המוקדמת.
היום הוא עולה 180 וכניראה שבסופו של דבר זה יגיע ל 200.
יש כרטיסי
VIP
במחיר 250.
MINTZ
כן לא הבנתי מה זה הקטע עם האתר הזה... מה רע ב TRANCEADDICTS? :) דבר שני אני ממש לא יודע מי המארגנים של המסיבה הזאת... אבל המחיר הזה בטוח לא יוכל להחזיק לטווח ארוך... זה מחיר לא הגיוני ביחס לפעם עליה של יותר מ 30% וזה ממש לא לעניין. אני כנראה לא מגיע בגלל זה. והמארגנים יוכלו זין...! :-) אולי ככה אף אחד לא יבוא הם ילמדו לקח לגבי המחיר הלא הגיוני שהם לוקחים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement