|
Line-Up Qlimax, 21 september Silverdome Zoetermeer
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
21:00 - 7:00
Technoboy
Melanie Di Tria
DJ Zenith
Dana
Pavo
The Darkman
Charly Lownoise
Bas & Ram
DJ Isaac
DJ Gizmo
DJ Luna
The Alpha Twins
Sunny D
35 euro |
|
|
| Valhalla |
| vrij voorspelbaar... niet ? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Valhalla
vrij voorspelbaar... niet ? |
ja nogal, op ieder hardstyle feest staan ongeveer dezelfde namen...
toch ben ik wel erg benieuwd naar dat vernieuwde Silverdome :) |
|
|
| Optimus |
| Best voorspelbare line up ja... Ben er wel bij trouwens, wil de Silverdome welus zien:) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Alweer Dana en Pavo? Hebben die een abbonnment erop? Als is een Qlimax zonder Dana zoiets als een TE zonder Johan Gielen? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Alweer Dana en Pavo? Hebben die een abbonnment erop? Als is een Qlimax zonder Dana zoiets als een TE zonder Johan Gielen? |
Dana en Pavo staan onder contract bij Q-Dance ;)
Net als Jean en Gielen bij ID&T
Q-Dance is de dochteronderneming van ID&T :) |
|
|
| Smirnoff |
Ziet er zeker wel strak uit die line-up.
Hoeveel kaarten zijn er ?
Als ze maar geen techno gaan draaien bah !!! :toothless :toothless |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ziet er zeker wel strak uit die line-up.
Hoeveel kaarten zijn er ?
Als ze maar geen techno gaan draaien bah !!! :toothless :toothless | hehe wel vet dat Gizmo erbij staat, die draait echt super. Ik heb alleen Isaac nog nooit horen draaien, die heeft toch ook hardcore gemaakt...? |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
.....Ik heb alleen Isaac nog nooit horen draaien, die heeft toch ook hardcore gemaakt...? |
KLopt, heb hier nog een paar platen van Isaac staan. Trouwens ongeveer de helft van de line-up van Qlimax heeft ook hardcore gedraaid... |
|
|
| Optimus |
| zo'n beetje alle dj's die begin eind jaren 80/begin jaren 90 gingen draaien komen uit de hardcore. Tiesto, Ferry Corsten bijv ook... |
|
|
| kolkiewolkie |
idd standaard, maar daarom niet minder lekker... wordt beuken tot en met... en ook ik ben benieuwd naar de silverdome....
MAARRR
ik zeg maar (joh, zeg jij maar :p ) ik kom sowieso NIET, hoewel ik GRAAG zou gaan...
2 redenen:
1) trance energy... VEEL dichterbij en 1 van de weinige feesten waar kameraden ook nog voor te porren zijn, en das wel gezelli :)
MAAARRRRR
ook daar gaat deze TA niet heen :eek:
want naast trancaholic, ben ik ook fanatiek rallyliefhebber... en laat er nou net DIE dag de grootste rally van nederland in mijn achtertuin zijn :eyespop: :) :toocool: :gsmile:
en zon rally duurt tot zeg 9 uur (of tot dat tijdstip zijn wij er druk mee)... wil ik naar qlimax dan moet ik smiddags om 5 uur weg (treintje enzo) dus dat wringt, en als we nog naar TE willen wordt het dan ook haasten (heerenveen is ook een uur en kwartier rijden)
kortom, wordt een goedkoop weekend, en ik vin het niet eens erg dat het zo is, want rally roelt best wel :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
goh KolkieWolkie,
ik meende toch serieus dat je eergisteren nog wat anders tegen me zei :D Maar goed, ik ben op beide feestjes ook niet van de partij om dezelfde bovengenoemde reden als kW.
En inderdaad, dit is weer een van mijn zeldzame posts op het moment...
GreetZ RubDub |
|
|
|
|