return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Back from Club-Med
View this Thread in Original format
yahel222
כרגע חזרתי מקמר
היה שיא
בפוקס גם נפלנו על שבוע שלא תאמינו מי היה איתי שם -
די ג'יי ערן ברנע עם אשתו וגם דיג'יי תומס
כל מה שאמרתי על תומס אז אני חוזר בי
למרות שהוא לא הכי תותח אולי....הבן אדם פשוט אחד הגברים
כל היום דיברנו חבל על הזמן
יש עוד מלא סיפורים אין לי כוח לכתוב כי לא ישנתי מאתמול בלילה
רק בקשה - יש שיר משהו חדש בנזונה זה היה במסיבה של הבלקוני באילת
זה מלודיה כזאת ואז זה נפסק ונהיה בקצב מזרחי כזה ואז זה עולה שוב
וגם אחד שם אומר Here we go again
אני חייב להשיג
DjChook
וואי אחי סבבה
מקווה שעשית
THE TIME OF YOUR LIFE
Hell_Copter
וואלה אחי אני שמח מאוד שנהנית...
ותומאס פשוטדי ג'יי גרוע... במסיבה האחרונה שהייתי שהוא תקלט לא היה מיקס אחד נורמלי... מזה התאכזבתי
בקשר לשיר... אנינראה לי יודע על מה אתה מדבר אבל לא יכול להגיד כרגע שם כי אני לא בטוח
ומזה עשית לי עבודה קשה עם כל הט'רדים שפתחת וניסית למחוק :D
NaOren
שמח שנהנת....

אני כבר מת לנסוע לשם עם חברים שלי...!!!

עוד שנה שנתיים
:-)
luckystrike
אחי שמח שנהנית !!!
:)

בקשר לברנע ותומאס :

ברנע מתקלט כמעט קבוע ב"אננס" והוא פשוט בושה ...
הוא תיקלט בנשף סיום שלנו ואז הוא היה ממש טוב
זה היה לפני שנה
אבל מאז באננס הוא פשוט על הפנים - ממוסחר רצח עם
המון שירי אמטיוי מעפנים כאלה ...

ברור שהוא עושה את זה בשביל כסף אבל כל אחד צריך לשים לו גבול ....

ובקשר לתומאס - אני ממש לא אוהב את הבן אדם ומעבר לזה - לא מעריך אותו
יצא לי לדבר איתו פעם (הייתי עם חברה שלו לשעבר לפני איזה שנה והם עדיין
היו בקשר אז יצא לי לפגוש אותו) והוא אשכרה צעצוע מהלך
יש עליו המון פוזה והתלהבות והוא מתקלט נטו בשביל הכסף - אין קשר הכי
קטן בין אהבה למוזיקה לבין תומאס ...
divx-master
ראסמי אני יגיד לך מה אני חושב

ערן ברנע סתם טמבל

אין לו שירים ואין לו את זה במיקסוס

אבל אני אוהב שהוא עושה מיקסים מכל מיני שירים של ילדים קטנים

לשמל בחנוכה הוא שם השיר סביבון סוב סוב סוב .. ושיחק איתו זה היה נחמד

ואכן תומאס סתם אהבל

הייתי בבלקני כבר כמה פעמים ושמעתי אותו מתקלט הוא סתם מרים ומוריד תסליידים כשהשיר נגמר

אבל כמה שהוא לא משקיע ככה השישירם שלו טובים

תומאס הביא את מדארס - וודו ראיב ואת כל השירים שאנשים הכי אוהבים לשמוע במסיבות

מקווה שנהנית ושזינת ...

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
yahel222
שמעו לגבי ברנע לא יודע לא דיברנו ממש הוא די מבוגר אבל מהקצת שדיברנו הוא ממש אחלה בתור בנאדם וגם אשתו פצצצצה לא נורמלית
אהה אגב גם היה איתנו רועי לב אבל הוא סתם שחצן מגעיל
ותומס...אני ממש לא אהבתי אותו אבל אין ראיתי השבוע הוא מזה גבר
בסדר יש עליו קצת פוזה ברור אבל הבנאדם שרוט אחד המצחיקים
שטויות שעשינו שם חבל על הזמן הבאנו יחד תמונות מחר אני הולך לפתח ואני יסרוק ויעלה לכם
שמעו שיא הגבר עכשיו היה ערב אחד הערב האחרון שלנו - שם המסיבות ממש גרועות מבחינת מוזיקה יש מוזיקה של הקלאב מד חארטה כזאת דיג'יים על הפנים קיצר אתמול באנו אני חברים שלי ועוד בנות מרמת אביב שהיו שם כולם עושים לו יאלה תעלה תעלה תנגן קצת
אז היו לו קצת דיסקים אז הוא עלה שם כמה שירים ממש הקפיץ את המסיבה
אז הוא שם את הטראק שדיברתי עליו - קיצר הוא אמר שהוא לא יכול לומר לי מזה והוא יעני רוצה להכניס את זה שזה יהיה כמו וודורייב ורק אז הוא יוכל לומר לי
אז אני רוצה לגלות לבד !!! חייב לגלות
oDrori
ברנע, דיברתי איתו פעמיים הוא קודם כל בנאדם ממש נחמד וחוצמזה הוא לא עושה את זה בשביל הכסף (אולי כן למי איכפת), פשוט האידיאולוגיה שלו זה לתת לקהל את מה שהוא רוצה בכל מחיר, אם הקהל מסחרי צריך לתת מוזיקה מסחרית ובארץ 80% מתחת לגיל 20 שבא למסיבות מסחרי. שתבינו, הסגנון האהוב עליו שהוא הכי היה רוצה לנגן זה ניו- יורק האוס (ולא, הרי לא שמעתם אותו מנגנן את זה בכל המסיבות עם הטראנסים של החגים ושאקירה
YMCA - ו)

תומאס לא דיברתי איתו, הייתי במסיבה אחת שלו והוא היה בסיידר גמור, גם די מסחרי אבל לא המון... ונשמע שעשיתם שם צחוקים :)


שמח שנהנית אחי, וולקאם באק טו דה שכונה
Scorchio
quote:
Originally posted by yahel222
זה מלודיה כזאת ואז זה נפסק ונהיה בקצב מזרחי כזה ואז זה עולה שוב
וגם אחד שם אומר Here we go again
אני חייב להשיג



Charlie Lownoise And Mental Theo - Wonderful Days [Cosmic Gate Remix]
וטוב שהוא לא בחר טראק מלפני 10 חודשים באמת

שמח שנהנית שם
אגב
ברנע תקליטן ענק
פשוט ע-נ-ק
זה שהוא מתקלט באננס דאנס זה בגלל שזה מה שדורשים ממנו
אבל כשהוא מתקלט טראנס עם פטיפונים הוא פשוט אדיר.
אלכס ראה אותו עושה מיליון אפקטים ומקפיץ את הקהל באולטראסאונד בחיפה.
yahel222
טוב משעמם אז החלטתי לכתוב קצת על הטיול
אהה אבל לפני - זה לא הטראק צח אתה טועה
הוא שם משהו חדש אף פעם לא שמעתי את זה
בטוח יש למישהו....זה ממש חשוב תחשבו טוב
והטיול -
אז ככה יש שם ככה 900 איש מתוכם 160 ישראלים
אבל משום מה הישראלים שם ממש בולטים ובכלל לא נראה שיש כ"כ הרבה אנשים בכלל אבל זה בדוק שככה זה......מוזר אבל חפיף
קיצר הסדר יום זה ככה קמים ככה ב12 הולכים לבריכה יש שם בריכה סוף ממש ענקית - קפיצות חופשי למצילים לא אכפת בכלל והיא פתוחה 24 שעות ביממה תמיד בלילה נכנסנו עם תחתונים ככה בספונטניות שיא הצחוקים
קיצר ב12 ורבע כל יום יש CRAZY SIGNS
שזה אומר ריקודים עם כל ה GO על שפת הבריכה
GO'S הם אלה שעובדים שם בצוות בידור ובצוות ספורט
ממש פצצצה יעני אחרי זה יש משחקי מים כמו כדורמים שזה אחד המשחקים הכי קשים שיש שיחקנו 7 דקות ונהרגנו מזה איזה קשה זה סוף !!!
ועוד משחקים כמו למשל שמים 2 גלשנים בבריכה וכל אחד מקבל כזה דבר לא יודע איך להסביר ומרביצים עם זה אחד לשני ומי שנופל מפסיד וכו כל מיני משחקים כאלה...אחרי זה יש ארוחת צהריים
ואז ב2 וחצי הולכים לעשות סקי מים או גלשני רוח או קיר טיפוס דברים ממש פצצצה יעני (או שסתם יושבים בבריכה....) ואז אחרי זה סתם מעבירים תזמן בבירכה או בבר או שנחים בחדר עושים שטויות
ואז בלילה יש הופעה של הג'יאוס עם ריקודים וכל מיני כאלה ואחרי זה מסיבה בדיסקוטק....המסיבות לא משהון אבל שמשתכרים הכל יותר טוב
יש בנות מלא פצצות מחול מצרפת אנגליה ואיטליה
היה ממש ענק עישנו שטויות שיא - צילמנו את חבר שלי מזיין אחת איטלקיה
ויום אחד היתה מסיבת קצף הפלנו אנשים לתוך הקצף
איזה כוסיות היו שם.....סוף....יעני בנות שהיינו איתן
וגם ישראליות שיאא יעני
הכרנו בנות מרמת אביב ג.....הכי חמודות בארץ
נאם שאם שתחזור דבר איתי !!
בקיצור טיול של החיים !!!

Hell_Copter
וואלה אחי נשמע נחמד
אבל תקוע באותו מקום כל הזמן!? אין לך חופשיות וכל הזמן אותם אנשים
אבל מה זה משנה... העיקר שנהנית

02_alpha_team_-_wheels_2002_klubbingman_remix-sq
אולי זה זה... אני לא בטוח אבל נסה
oDrori
וואלה נשמע כיף חיות! הייתי ממליץ להסתובב יותר אבל אין לי מושג אם יש מה לעשות שם...

quote:
Originally posted by Scorchio
Charlie Lownoise And Mental Theo - Wonderful Days [Cosmic Gate Remix]

-לא קיים. זה מיסלייבל של ה
2001 remix
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement