return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Dc?
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
vraagje, issie down ofzo?
Optimus
bij mij niet
Blik
nee, aangezien ik er op dit moment op zit
TranceFool
je bent er denkik uitgekickt:toothless
Vinyl Boy
ok, weet ik genoeg!

je moet tog niet een minimum aantal GB's aandragen? of wel?

thx!
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
ok, weet ik genoeg!

je moet tog niet een minimum aantal GB's aandragen? of wel?

thx!


Minimaal 200 MB sharen dacht ik
TranceFool
je denkt toch niet van: 'ik ga lekker leechen zonder iets te sharen' he??:mad: :toothless :eek:
Vinyl Boy
nee! jongens, waar zien jullie me voor aan! hee, kom op zeg, poe, nou goh, tja, nee, jahoor, hee!

ik had net al mijn mp3'tjes gebrand, vandaar dat ik idd onder de 200 mb grens dook, maar alles is nu weer in kannen en kruiken!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement