return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
DJ Gil Shwartz - Intro
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אחים שלי
אני צריך עזרה
ב27 לאוגוסט יש אירוע רוצח עם מליינטה אנשים
אני רוצה לפתוח את הסט שלי עם איזה אינטרו שלי שחברה שלי תגיד כל מיני משפטים

תזרקו רעיונות
oDrori
ממממ... אולי משהו טראנס-חללי כזה כמו...

Welcome, through the next X hours you are going into the journey of your life. Please fasten your seatbelts and await ignition...
10,9,8, .... 1, ...

You are now going to experience an orgasm like you never have before

<ואז אתה נכנס עם הטראק הראשון>
warpedd_
"please turn off your mobile phones,
an unexpected shock is about to hit you
this is a safety warning
-beep beep beep beeep beepbeeepbeepbeeep
יענתו בקצב עולה
Gil Shwarts
כן אבל איפה הדי ג'יי גיל שוורץ נכנס לתמונה?
DjChook
המממממ ניתן לזה ניסיון


U r about to witness the power of trance

turn off your cellulars and connect to me. (קרדיט לנזכר למעלה)

i'm your dj,
i'm your dj

Dj Gil Shwarz...................


U r about to witness the power of trance

טוב נו אז אני לא משהו בזה
Dj Moriano
חחח דברים חמודים רשמתתם פה
oDrori
אם החברה שלך הולכת להגיד את זה אז שתגיד משהו כמו
Gil Schwartz is going to...
Gil Schwartz, your DJ ...

וכו וכו אבל שלא תגיד משהו כמו
I'm your DJ Gil Schwartz

או משהו כזה למה זה יהיה טיפה מבלבל
TranceGiant
u could use the beginning of the bible (bere..)
til the point where it says "ve ye or"...and there was light...so u say..and there was shwarz..gil shwarz


thinking of it..Trance energy had something similiar :confused: (on the seventh day god created JUDGE JULES..)

but who knows it...
DjChook
רק רציתי להעיר עוד משהו

שלדעתי
INTRO
צריך שיהיה קול גברי כזה

ולא של חברה שלך

אבל כך את זה איך שאתה רוצה

מי יודע אולי באמת יש לה קול...

סתם אחי :)
GLoBaL-MUZiK
אחי קח אקפלה, תשים מלודיה של איזה טראק מוכר וישלך אינטרו מעולה, כמו שעשו ב=טראנס אנרג' , לקחו את המלודיה של
WE KNOW WHAT YOU DID

Scorchio
עזוב אין כמו האינטרו של סנסיישן השנה
פשוט מדהימים
הכי יפה של פיקוטו 5 דקות רק אינטרו איזה פצצצצה
eXeTik
זבו אותכם מכל החרא הזה באנגלית, זה לא מדבר לאף אחד... תארגן איזה ידידה שלך שתביא איזה אינטרו בעברית, אחרי זה עוד תמקסס את הקול שלה- זה בכלל יהיה קטלני
כמו שיש את זאתי שמדברת באמצע סטים ב-99
סוף הדרך!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement