|
DJ Gil Shwartz - Intro
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אחים שלי
אני צריך עזרה
ב27 לאוגוסט יש אירוע רוצח עם מליינטה אנשים
אני רוצה לפתוח את הסט שלי עם איזה אינטרו שלי שחברה שלי תגיד כל מיני משפטים
תזרקו רעיונות |
|
|
| oDrori |
ממממ... אולי משהו טראנס-חללי כזה כמו...
Welcome, through the next X hours you are going into the journey of your life. Please fasten your seatbelts and await ignition...
10,9,8, .... 1, ...
You are now going to experience an orgasm like you never have before
<ואז אתה נכנס עם הטראק הראשון> |
|
|
| warpedd_ |
"please turn off your mobile phones,
an unexpected shock is about to hit you
this is a safety warning
-beep beep beep beeep beepbeeepbeepbeeep
יענתו בקצב עולה |
|
|
| Gil Shwarts |
| כן אבל איפה הדי ג'יי גיל שוורץ נכנס לתמונה? |
|
|
| DjChook |
המממממ ניתן לזה ניסיון
U r about to witness the power of trance
turn off your cellulars and connect to me. (קרדיט לנזכר למעלה)
i'm your dj,
i'm your dj
Dj Gil Shwarz...................
U r about to witness the power of trance
טוב נו אז אני לא משהו בזה |
|
|
| Dj Moriano |
| חחח דברים חמודים רשמתתם פה |
|
|
| oDrori |
אם החברה שלך הולכת להגיד את זה אז שתגיד משהו כמו
Gil Schwartz is going to...
Gil Schwartz, your DJ ...
וכו וכו אבל שלא תגיד משהו כמו
I'm your DJ Gil Schwartz
או משהו כזה למה זה יהיה טיפה מבלבל |
|
|
| TranceGiant |
u could use the beginning of the bible (bere..)
til the point where it says "ve ye or"...and there was light...so u say..and there was shwarz..gil shwarz
thinking of it..Trance energy had something similiar :confused: (on the seventh day god created JUDGE JULES..)
but who knows it... |
|
|
| DjChook |
רק רציתי להעיר עוד משהו
שלדעתי
INTRO
צריך שיהיה קול גברי כזה
ולא של חברה שלך
אבל כך את זה איך שאתה רוצה
מי יודע אולי באמת יש לה קול...
סתם אחי :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי קח אקפלה, תשים מלודיה של איזה טראק מוכר וישלך אינטרו מעולה, כמו שעשו ב=טראנס אנרג' , לקחו את המלודיה של
WE KNOW WHAT YOU DID |
|
|
| Scorchio |
עזוב אין כמו האינטרו של סנסיישן השנה
פשוט מדהימים
הכי יפה של פיקוטו 5 דקות רק אינטרו איזה פצצצצה |
|
|
| eXeTik |
זבו אותכם מכל החרא הזה באנגלית, זה לא מדבר לאף אחד... תארגן איזה ידידה שלך שתביא איזה אינטרו בעברית, אחרי זה עוד תמקסס את הקול שלה- זה בכלל יהיה קטלני
כמו שיש את זאתי שמדברת באמצע סטים ב-99
סוף הדרך!! |
|
|
|
|