|
Extrema 2002 - Het begon zo mooi!
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
http://www.partyscene.nl/extrema200...l?id=1027192411
Ik kom net terug van werkelijk een fantastisch evenement. Ik ben zeik, maar dan ook echt zeiknat geregend. Stond er al vanaf half 11 te stampen/springnichten in de progressive area. Per, numf, holden, tilt, michel de hey, benny rodrigues, precision, ornadel, helsloot en nog een paar anderen heb ik allemaal meegemaakt, maar toen kwam de regen met bakken uit de hemel vallen.
Hoorde net op 538 dat waarschijnlijk alle outdoor activiteiten gestaakt gaan worden (zie ook de link boven aan m'n post). Jammer genoeg heb ik TAiS of !_Petrus_! niet meer gezien :(
Hier kun je lezen wat er allemaal aan de hand is en gaat gebeuren |
|
|
| jploveparade |
| Is het singing in the rain nog doorgegaan ? |
|
|
| Flippe |
Das erg lkote,
als het daar net zo hard heeft geregend als hier ( en dat zal wel, ik woon er 15 km vanaf) dan is er ERG veel water gevallen! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Flippe
Das erg lkote,
als het daar net zo hard heeft geregend als hier ( en dat zal wel, ik woon er 15 km vanaf) dan is er ERG veel water gevallen! |
15km er vandaan??? en niet geweest???:rolleyes: |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by magrec
15km er vandaan??? en niet geweest???:rolleyes: |
idd, niet geweest :(
heb er toch spijt van |
|
|
| mafiasven |
T was echt klote weer maar dat deerde de pret niet :D
Ik heb lekker in de trance tent gefeest :) |
|
|
| -TAIS- |
Check hier mijn report: http://www.tranceaddict.com/forums/...08&pagenumber=4
Jammer dat ik je niet meer gezien heb Chic :(. Volgende keer beter.
Maar het was idd echt supergezellig bij mainstage hoor in de regen! Iedereen ging toch nog compleet los, dat had wel weer wat! En de optredens in de technotent waren wel weer hervat, want toen wij om 21:4 weggingen, waren ze weer gewoon aan het draaien daar! (en het was er druk!) |
|
|
|
|