|
Trance Energy 21/9
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
yehepp...då börjar det komma upp lite smyginfo om detta oxå..
vet inte mkt om lineup än men ska nog inte missa detta...
TE i feb såg ju rätt läckert ut om man säger så..och dom som var nere i våras ska ner igen så behöver bara ledigt från lumpen så drar jag...
var en mkt bra lineup på förra å tror inte den blir sämre nu...
hört nått om att iaf Gielen, Blank&jones å nån stor mer är klara...Gielen har väl varit på samtliga om jag inte minns fel..
B&J var väl det liveset som var sämst jag hört därifrån men vafan..deras första stora party ju..dom ryxcker nog upp sig..detta blir nog en ny höjdar..bara vänta å se då...
weeeeeeee:cool: :cool: |
|
|
| Vizay |
blank & jones gör j8u skitgrym musik men dom har en del å lära på mixfronten....dock så har dom spelt en hel del efter TE så vem vet hur dom e nu :)
men de e ju så tycker jag iaf att många av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla på Jean t.ex. :p |
|
|
| Beamish |
| Jag är defintivt där. Flyttar till Holland om 2 veckor |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
men de e ju så tycker jag iaf att många av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla på Jean t.ex. :p |
Tiesto,corsten,armin,above and beyond,gielen är inte dom grymma på att mixa ;) Producerar grymt bra grejer oxå... |
|
|
| Jre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tiesto,corsten,armin,above and beyond,gielen är inte dom grymma på att mixa ;) Producerar grymt bra grejer oxå... |
Tror iof inte han spelat på Trance Energy men
Paul Van Dyk får man inte glömma! :)
Paul_van_Dyk_-_Essential_Mix_Love_from_Above_13-07-2002
Den är nog det bästa han gjort!
/ jRe |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Jre
Tror iof inte han spelat på Trance Energy men
|
Förstod det inte som att det var folk som spelat på TE..men gielen var juh där sist iaf :)
Fan man vill juh åka alltså.... Måste...hålla...mig till...18 år.... :whip: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Förstod det inte som att det var folk som spelat på TE..men gielen var juh där sist iaf :)
Fan man vill juh åka alltså.... Måste...hålla...mig till...18 år.... :whip: |
Finns inte nån riktig leggkontroll som in Sweden ;)
Spelar inte någon roll vilka som spelar ... att vara där är en upplevelse i sig :D |
|
|
| Vizay |
mind: du å jag teamar upp nästa år ;)
gaby: ja särskillt om man hamnar med på deras officiella dvd ;) :D
men mind nu satte du mig lite i knipa här för nu räknade du upp dom allra mesta top dj'sarna :) ...
de e ju klart att de finns producenter som mixar bra också (bra ex. gielen, han e väl hollands störste dj?)
men men..orkar inte tjata vidare om detta...ni förstod säkert vad jag menade :p |
|
|
| Vizay |
ja då råkade jag juh springa på en fin liten Lineup med dom som e klara so far (antar det iaf för det lär ju inte va alla)
aja here goes
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Blank & Jones
Talla 2xlc
Johan Gielen (nemen ohhh va oväntat) :p
Bas & Ram (über)
Dumonde
Astrid
Joop
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
More to come skulle jag tro :) |
|
|
| Beamish |
| Nå, är det några som ska ner? |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jag drar hellre ner till Copenhagen och kollar på Paul Van Dyk! :) |
|
|
| Beamish |
visst e nog PvD ett par timmar på Gorgeues en upplevelse i sig. men det slår nog inte 15 000 pers i Heerenveen.
har bara runt 2.5 timma dit med tåg. ÄR defintivt där |
|
|
|
|