return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Trance Energy 21/9
View this Thread in Original format
Amnezia
yehepp...då börjar det komma upp lite smyginfo om detta oxå..

vet inte mkt om lineup än men ska nog inte missa detta...
TE i feb såg ju rätt läckert ut om man säger så..och dom som var nere i våras ska ner igen så behöver bara ledigt från lumpen så drar jag...

var en mkt bra lineup på förra å tror inte den blir sämre nu...

hört nått om att iaf Gielen, Blank&jones å nån stor mer är klara...Gielen har väl varit på samtliga om jag inte minns fel..
B&J var väl det liveset som var sämst jag hört därifrån men vafan..deras första stora party ju..dom ryxcker nog upp sig..detta blir nog en ny höjdar..bara vänta å se då...

weeeeeeee:cool: :cool:
Vizay
blank & jones gör j8u skitgrym musik men dom har en del å lära på mixfronten....dock så har dom spelt en hel del efter TE så vem vet hur dom e nu :)


men de e ju så tycker jag iaf att många av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla på Jean t.ex. :p
Beamish
Jag är defintivt där. Flyttar till Holland om 2 veckor
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
men de e ju så tycker jag iaf att många av producenterna som e bra inte mixar lika bra....kolla på Jean t.ex. :p


Tiesto,corsten,armin,above and beyond,gielen är inte dom grymma på att mixa ;) Producerar grymt bra grejer oxå...
Jre
quote:
Originally posted by mindshooter


Tiesto,corsten,armin,above and beyond,gielen är inte dom grymma på att mixa ;) Producerar grymt bra grejer oxå...


Tror iof inte han spelat på Trance Energy men
Paul Van Dyk får man inte glömma! :)

Paul_van_Dyk_-_Essential_Mix_Love_from_Above_13-07-2002

Den är nog det bästa han gjort!

/ jRe
mindshooter
quote:
Originally posted by Jre
Tror iof inte han spelat på Trance Energy men


Förstod det inte som att det var folk som spelat på TE..men gielen var juh där sist iaf :)

Fan man vill juh åka alltså.... Måste...hålla...mig till...18 år.... :whip:
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter


Förstod det inte som att det var folk som spelat på TE..men gielen var juh där sist iaf :)

Fan man vill juh åka alltså.... Måste...hålla...mig till...18 år.... :whip:


Finns inte nån riktig leggkontroll som in Sweden ;)
Spelar inte någon roll vilka som spelar ... att vara där är en upplevelse i sig :D
Vizay
mind: du å jag teamar upp nästa år ;)

gaby: ja särskillt om man hamnar med på deras officiella dvd ;) :D



men mind nu satte du mig lite i knipa här för nu räknade du upp dom allra mesta top dj'sarna :) ...

de e ju klart att de finns producenter som mixar bra också (bra ex. gielen, han e väl hollands störste dj?)

men men..orkar inte tjata vidare om detta...ni förstod säkert vad jag menade :p
Vizay
ja då råkade jag juh springa på en fin liten Lineup med dom som e klara so far (antar det iaf för det lär ju inte va alla)

aja here goes

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Blank & Jones
Talla 2xlc
Johan Gielen (nemen ohhh va oväntat) :p
Bas & Ram (über)
Dumonde
Astrid
Joop
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

More to come skulle jag tro :)
Beamish
Nå, är det några som ska ner?

Dj_ExOn
Jag drar hellre ner till Copenhagen och kollar på Paul Van Dyk! :)
Beamish
visst e nog PvD ett par timmar på Gorgeues en upplevelse i sig. men det slår nog inte 15 000 pers i Heerenveen.

har bara runt 2.5 timma dit med tåg. ÄR defintivt där
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement