return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Van welk nummer krijg je kippenvel?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Guns 'n Roses - November Rain.

Die solo's van Slash:eyespop:, echt een van de mooiste songs ever.
!_PeTrUs_!
Dit is trancEaddict en niet Hardrockaddict ofzo. Get my point!

Dank u!
Cosmic Guy
Dat snap ik, maar het hoeft toch niet altijd trance-muziek te zijn waar je kippevel van krijgt? Dit nummer is gemaakt toen trance nog in de kinderschoenen stond en ik heb er gewoon goede herinneringen aan.

PS: Guns 'n Roses is GEEN hardrock
DjSuez
quote:
Guns 'n Roses - November Rain.


zkr ook net TMF gekeken?:D

Ik vind dat nr ook erg kipevelopwekkend, verder eigenlijk alle nrs waar ik of goeie herinneringen aan heb..bijvoorbeeld Like a prayer, die van Madonna dan, en niet (*^*&%$*&%%$&^&* madhouse.

Ook nummer die ik op feesten heb gehoord en echt vet intens waren..soms niet alleen kipevel maar echt tranen in me ogenm echt vaag, maar dat zijn oa:

Magik Journey (dutch dimensions)
The Joyenizer (FFWD 2001)
Cafe del Mar (qontact)
Komodo (trance energy 2001)
Godd (qontact)
Simulated (Innercity)
Such is life en Born slippy en Insomnia (Sensation 2001)
!_PeTrUs_!
:rolleyes:

Kom op man, dit is topic 23456 over dit onderwerp!
Cosmic Guy
Dit is niet een topic over het beste TRANCE nummer (kan wel natuurlijk), maar over een nummer dat je gewoon heeeel goed vindt. En het feit dat er ook weer een zooi nieuwe peeps zijn bijgekomen.

Suez: inderdaad!
Ding Chavez
Ligayaaaaaaaaaaaaaaaaa

had door de uitgevallen id-t stream hem nog nie helemaal gehoord tijdens armin z'n show. Maar door het kippenvel van top tot teen toen ferry em die nacht draaide herkende ik em gelijk :D

GreetZ, DC
basd
Trance / progressive / techno / ... :

Sasha - Xpander
Bedrock - Heaven scent
Armin - Communication
Hybrid - Finished symphony
Umek - Gatex

Pop / rock / anderszins:

Alanis Morissette - Uninvited
Muse - Muscle museum
Within Temptation - Ice queen
Linkin Park - In the end

En dan ook nog:

Gary & The Pacemakers - You'll never walk alone
Queen - We are the champions
Jappio
Southern Sun (regelmatig kippenvel moment :))

Magik Journey (DD, hè steeph.. machtig mooi was da op qontact, daar op t podium :))

En trouwens Godd was voor mij op Sensation 2001 een kippenvel moment, net als bij dat nr van Faithless woeiii!

Nou ja, ik heb eigenlijk op elk feest wel paar nummertjes met kippenvel.. (denk aan andain - summer calling (DAZZLE remix) op Impulz! (toch Donna :))

En nog een zooi nummertjes de rest van de avond (toch Onno :))

whehe

LtR!


(en als optimus me weer is met zn aquarius flesje loopt te penetreren, dan ook natuurlijk whehe!)
stefv
ik ook zeeeeker Ligaya
wooow zo 'n vette plaat :D :D

Optimus
Ik krijg kippevel van:

Clouseau - Daar gaat ze

Party Animals - Aqaurius:D:D:D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by stefv
ik ook zeeeeker Ligaya
wooow zo 'n vette plaat :D :D


Ik vind hem teveel lijken op tenshi....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement