return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Waar gaan jullie uit? Let me know!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Blik
www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt :D

die 2 meisjes hebben bij mij op school gezeten, die blonde is paulien veenker, dochter van leraar bij mij op school. die rechtse ben ik ff de naam kwijt
drpeer_holland
Ik ga soms wel eens in Eindhoven uit. In de Thomas is het wel leuk tussen 03.00 en 04.00 uur dan draaien ze wel relaxe muziek.

Anders blijf in gewoon in Rooi. In het straotje ofzo kleine maar gezellige kroeg !!
JaFFoG
Ik ga meestal uit in dit kleine kikkerstadje Lelystad.:whip: Niet altijd veel soeps en daarom zoek ik het ook weleens wat verder buiten de deur. Behalve Sensation ga ik ook weleens naar de Melkweg in A'dam.:toocool:

Wat trouwens ook een kikke tent is is de Palace in Groningen. Is vette daaro. Kan je lekker uit je dak gaan.:eyes: :eyespop:

Groeten!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by JaFFoG
Behalve Sensation ga ik ook weleens naar de Melkweg in A'dam.:toocool:

kwil niet lullig doen hoor (ok, doe ik wel) maar je doet het voorkomen alsof sensation maandelijks is :p :p .. of een tent;)
serialkillah
quote:
Originally posted by Trunks
Uitgaan i dinxperlo "Achterhoek Arena" !!! standaard grolsch in amsterdammerds !! kan het wereldser LOL

Grz Trunks ;)

of je haalt een krat bier:) direct uit de fles:

en ook de baco's worden in die amsterdammers geschonken, das wel gunstig
Miss Proximus
Ik ga niet uit :)

Vind het hier zo saai dat ik leiver zaterdags iets met vrienden doe..of gewoon filmpje pakken of dvd-tje huren :)
Maar ik ben iig niet alleen...Andreas (Antiphus) is er altijd bij :D (saai he)

Ben vanaf terugkomst uit Zuid Afrika hopelijk vaste gast in de nieuwe Cubic..want...

IK WIL DAT ANTIPHUS RESIDENT WORDT!!!!!!!!! ;)
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ben vanaf terugkomst uit Zuid Afrika hopelijk vaste gast in de nieuwe Cubic..want...

IK WIL DAT ANTIPHUS RESIDENT WORDT!!!!!!!!! ;)

Hehe post de info die je hebt ééns op www.kremlin.nl ..
Miss Proximus
ik heb geen info :)

alleen hoop :p
MaGiK54
Net terug van DoubleM en het was weer een geslaagde avond. Het is elke keer weer drukker daaro. Peeps uit Den Haag en omstreken moeten dit echt een keer checken. Leuke mensen, locatie (Catacomben + Buddhabar), relaxte sfeer. Vaak goede DJ's, Benny Rodriquez deze keer en dat allemaal voor 2 Euro entree.
mastah jc
moet ik dan maar echt es naar toe :D hoe laat gaat het daar een beetje leven dan??!

MaGiK54
quote:
Originally posted by mastah jc
moet ik dan maar echt es naar toe :D hoe laat gaat het daar een beetje leven dan??!

Ik was om 22:30 binnen en toen was er haast nog niemand. Tegen een uur of 12 was het goed gevuld en om half één zat het bomvol, zodat ze ook de buddhabar opengooide voor bezoekers van de doubleM. Het was gisteren echt een gekkenhuis. Elke keer als ik er kom is het drukker en drukker. Maar wel gezellig.
JaFFoG
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
kwil niet lullig doen hoor (ok, doe ik wel) maar je doet het voorkomen alsof sensation maandelijks is :p :p .. of een tent;)

Jah, je hebt gelijk, het lijkt er idd op, maar dat bedoel ik dus niet he ;) (had je dus wel begrepen...)

Nouja, ik zal de volgende keer wat duidelijker zijn hoor! :nervous:

:haha:

Groeten!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement