|
האב!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| gidoo |
אוקיי אנשים שאלה לי אליכם:
איך אני מקבל גישה להאב המדובר???????
תודה רבה!!!!
גידי. |
|
|
| eXeTik |
| אז זהו, שאתה לא... ליצ'ר! :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
אנשים חדשים...
בבקשה מכם תקראו ט'רדים אחרים לפני שאתם סתם פותחים ט'רד למה כבר פול פעמים שאלו את זה...
חוץ מזה כדי לקבל גישה להאב צריך לפחות מידה קטנה של ותק ופוסטים
מי שנרשם לפורומים רק כדי לקבל גישה להאב לא צריך לקבל
*CLOSED* |
|
|
|
|