|
19-05-01 HIGH ENERGY in de Hemkade!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ok dus nu zeker niet naar Massive op 29-04 want dat kan ik allemaal netjes weer overdoen op HIGH ENERGY.Bijn a precies dezelfde line-up.
Jean|Armin van Buuren|Marco V|Ferry Corsten|Spider|Jurgen|Jose|Push LIVE (more artists are to be confirmed)
GREETZ!! |
|
|
| Cold |
| ..maarja..wil je hier heen dan? :) |
|
|
| Akira |
ik ben weer van de partij hoor!!!
(DE FUN RULEZZZZZ en de meisjes daar ook :D :D) |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Akira
.....en de meisjes daar ook :D :D) |
tell me more.... |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Cold
..maarja..wil je hier heen dan? :) |
STFU SUNA!!!
:D je gaat gewoon mee met ons klaar!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Mysteric
tell me more.... |
ik ben er een paar keer geweest en elke keer waren de meisjes echt vet TOP hoor...niet zo'n feest waar meer dan 90% uit jongens bestaat :D |
|
|
| Cold |
| Je krijgt daar live sexshows heb ik gehoord... ;) |
|
|
| Akira |
| zo dat heb ik nog niet meegemaakt daar...maar COLD vond je het op trancenation dan echt zo beroerd??? |
|
|
| Cold |
Mwah....
..... HERBALS SUXXX!
daar kwam het door ;)
Have Phun! |
|
|
|
|