return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

hoe werkt mp3 cutter
View this Thread in Original format
arno
ik wil een sample uploaden uit een liveset, maar ik krijg die k*t sample er niet uit, ik heb mp3 cutter v2.0, die gebruik ik altijd om mp3's mee aan elkaar te plakken maar je moet er ook mee kunnen knippen. Ik wil het stukje hebben van 4.00 tot en met 4.15, maar als ik dat dan instel bij begin en end dan krijg ik opeens het stuk van 0.00 tot en met 3.28 of zoiets of ik krijg een stukje van 1 sec van het begin. Kan iemand me uitleggen hoe het wel moet?
arno
weet echt niemand het?
cyberia
Awel ge gaat me uwen cursor van u tijdslijn tot als ge in de buurt van de 4.00,ge clickt op play(indien ge ni direct op 4.00 kunt staan) bij 4.00 clickt ge op begin ,en als ge dan aan 4.15 komt clickt ge op end,ge clickt op save ge geeft het kind en naam en ge saved da in een directory en voilà tis in de sjakosh!
arno
bedankt, ik ga het gelijk proberen, kijk daarlijk dus maar bij de unknow tracks want daar gaat ie zo bij staan.
arno
ik geloof dat het is gelukt, ik zal die sample er gelijk wel ff bijstoppen.
cyberia
Awel da is cosmic gate/the drums(dië sample hé)
eXos
quote:
Originally posted by cyberia
Awel da is cosmic gate/the drums(dië sample hé)

Zeker weten dat het Cosmic Gate - The Drums is.

Cosmic Gate is echt SUPER VET!!!
arno
dat nummer van cosmic gate is inderdaad super vet, maar ik ben bang dat dat niet die sample is die ik bedoelde, (het lijkt er wel een beetje op)
-=WVG=-
Nah ja, ze lijken inderdaad erg op elkaar...maar ze zijn volgens mij niet precies hetzelfde...In ieder geval is Cosmic Gate - The Drums Zeeeer Coool!
arno
ik heb hem gevonden, hij is wel van cosmic gate maar heet niet the drums maar mental atmosphere. maar dat the drums nummer is inderdaad ook wel bruut.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement