return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צריך ממכם עצה
View this Thread in Original format
Scorchio
ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק
אני ממש רוצה לסיים עם
Nu NRG - Dreamland
בשביל הסט הזה
וחסר לי הטראק שלפניו
אז תעזרו בבקשה


01. Riva - Time Is The Healer [Armin Van Buuren Remix]
02. 2 Players - Signet [G And M Project Remix]
03. Misja Helsloot - First Second [Ralphie B Remix]
04. Ralphie B - Massive [Mirco De Govia Remix]
05. Paul Van Dyk - For An Angel 2002 [Hell Side Mighty Dub]
06. Exposure - Magic Impuls [Original Mix]
07. F.S.O.L. - Papua New Guinea [Marco V Remix]
08. M.O.R.P.H. - Consequence [Original Mix]
09. BBE - Free [S.H.O.K.K. Remix]
10. Dumonde - God Music [Original Mix]
11.
12. Nu NRG - Dreamland
TranceGiant
"warrior - untitled" rules!!
orr...marco v - i feel you ?
oDrori
הרמיקס של סקוט פרוג'קט לקלאב ביזאר ילך טוב כי אתה בכל זאת צריך מעבר מתאים מגוד מיוזיק ואתה חייב סיום מלודי...
Outro - ונראה לי ה
...של הרמיקס של סקוט גם מתאים לאזור של הקטע שנכנס הבאס בדרימלאנד

לדעתי צריך להחליף מקומות בין שני הטראקים הראשונים
Hell_Copter
ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז

ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת לפי דעתי אתה צריך במקום הרמיקס של ג'י אנד אם לסיגנט אתה צריך את הרמיקס של סטארגייז


גם רעיון... אני אומר או ששים את סטארגייז במקום או שתשים את ג'י אנ אם לפני ריווה.

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני עדיין חושב שאפשר לשים שם קוסמיק לפני הניו אנרג'י


לא מסכים עם זה אבל איך שתחליט צח
Vortex_SA
האאוטרו של ההוא, אבל האינטרו של הזה, והמעבר שבשני...
יאללה סך הכל סט, שים לב, אני קולט פה סט רגוע, לא מכיר חלק מהשירים אבל דווקא את האחרונים אני מכיר, לדעתי מתאים לך שם או

traveler in motion - believe (minimalistix)
או
4 strings - diving (minimalistix)

פשוט מינימליסטיקס יושבים לי בול בראש עם הטראקים האלה שאתה מסיים איתם...

לא הבנתי איך פתאום הגעתם שם באיזו נקודה לסקוט או לקוסמיק, אבל לא נראה לי מתאים, אולי אם הייתי מכיר את כל הטראקים בסט ששמת הייתי מזדהה איתכם, אבל לא יודע איך זה ייקשר, וזה לא משנה כל כך האאוטרו של הטראק, יותר משנה העיקר בו, כי אאוטרו תמיד אפשר למצוא דרך למקסס אותו, ואגב, אני לא ממקסס באאוטרו, אני ממקסס בין העליות (דורש יותר מחשבה ויותר מאתגר), זה גם בגלל שאני מביא את הפיטש לנקודה הנכונה מאוד מהר (בקלאב לוקח לי איזה דקה להתמקם, בדיפ או בפרוגרסיב, או כל דבר אחר מונוטוני ועם כל הזמן קיקים בלי הרבה ברייקים לוקח לי איזה 10 שניות, תלוי איזה שיר...)
oDrori
quote:
Originally posted by Vortex_SA
הפוסט של אסף


למה להכנס לדברים כמו האינטרו? כי זה סט מוקלט ומתוכנן מראש אז אם כבר, למה לא לעשות אותו הכי מקצועני ועם
Micro - Management
הכי טוב שאפשר?

עכשיו... לדעתי לא צריך מינימליסטיקס כי הטראקים שבאים לפני החסר הם טראקים שנעים בין הארד להארד אפליפטינג.

הוא צריך טראק שישמש מעבר ביניהם ו \ או שיישמע חלק כשהוא יוצא ודרימלאנד נכנס
Djsamorai
quote:
Originally posted by Scorchio
ככה אני הולך להקליט עוד סט והכנתי טראקליסט וחסר לי רק עוד טראק
אני ממש רוצה לסיים עם


שאלה: איך אתה מקליט ?!?!?
Scorchio
מחבר את המיקסר לכרטיס קול
ואגב
Vortex
הסט מתחיל רגוע וממשיך להארד
ואני מעדיף להתחיל עם הריבה בגלל שיש לו כניסה יפה לתוך הטראק
אם אני יתחיל עם סיגנט אז זה ישר באסים
Djsamorai
אתה מחבר אותו ללין אין ומקליט !?!??

DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by TranceGiant
"warrior - untitled" rules!!


וואלה
באמת
Warrior - Untitled (Original Mix)
ממש מתאים להיות בין דרים לאנד לגוד מוזיק
הוא מתאים לשתיהם
תנסה את זה
:)
Hell_Copter
צח
אתמול ישבתי עם חברים שלי באמפי ורדיו בי יו היה פתוח ברקע
אתה שומע מה ארתור גורדון שם?
NU NRG - Dreamland
Arome - Hands Up (S P Remix)
Ferry - Punk (Cosmic)

בדיוק מה שאמרתי לך שהשירים משתלבים טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement