|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| quote: | | ja idd, onder 1 meter 70 valt af, heb geen zin in een hernia |
ah joh, k ben zelf 1.98 en ik heb eens met een meiske van 1.54 gehad..duurde wel heeel eventjes, maar toch..:p |
|
|
| SnuggLe |
Zaterdag wezen winkelen in Arnhem (even een leuke trui gekocht), en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen. Alleen de regen hielp niet mee :(
Zondag was mijn ma jarig...dus thuisgezeten.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen. |
leg uit :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
leg uit :) |
Nah je neemt een groot springkussen met een doeltje aan beide kanten. Dan ga je met teams van 6 man in dat ding staan, met aan je handen van die stalen buizen. Je kan alleen links-rechts bewegen, verder niet omdat je vastzit aan die paal. Dan een bal erbij, en knallen maar :) |
|
|
| MaGiK54 |
Nou daar gaan we dan weer, wat heb ik van 't weekend gedaan.
Vrijdagavond helemaal niks, aangezien ik moest overwerken zaterochtend. Zaterdag om 11 uur pleite gegaan van het werk en lekker tot een uur 4 op het strand gelegen.
Ik wilde vandaag vroeg naar het strand, dus ik wilde zaterdagavond weinig doen en vroeg thuis zijn. Ff naar Scheveningen gegaan boulevardje gepakt en op een terras gezetten. Uit eindelijk toch nog drie uur geworden toen ik thuis kwam. Maar ik was toch om negen uur present op het strand en heb tot 4 uur liggen bakken :D Er gaat niks boven een heerlijk dagje strand. |
|
|
| tijs08 |
ik heb deze hele week nachtdiensten gedraait.. zo ook vrijdag op zaterdag nacht.. Dus van 22 00 tot 6 30 gewerkt! Zaterdag om 2 uur opgestaan en ff met t autootje platen wezen halen in Den Haag.. Daarna ff filmpje gehuurt.. 'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL :eyes: :eyes: :crazy: :D
Na het filmpje te hebben gekeken proberen te gaan slapen.. maar kzat nog helemaal in het verkeerde ritme.. duz tot half 4 wakker gebleven.. beetje hard lopen draaien enzo.. (handig zoon leeg huis :D) Toen toch maar in slaap gevallen en vandaag er weer om 2 uur uit. Maatje kwam langs die net zijn rijbewijs had.. duz ff wezen touren :D
Kben nu aan het pakken (althans..) want kga morgen ochtend vroeg op vakantie.. met zijn tweeen met de auto richting Zuid-Frankrijk! Vanavond duz vroeg naar bedje toe.. hoop dat ik weer in het normale ritme kan vallen :) |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by tijs08
'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL :eyes: :eyes: :crazy: :D
|
Aiai, in het begin als ze in dat jurkje aanheeft en die kerel aan het verleiden is in die garage:crazy: :eyespop:
Mijn weekend:
Was vrijdag ff naar Snollywood geweest. Tis uit met m'n vriendin dus ik ben ff (tevergeefs) achter te sletjes aangegaan :D
Gister niets gedaan want ik was te gaar van de alcohol.
Vrijdag: lekker acht dagen naar Turkije achter de hoofddoekjes aan :eek: :D |
|
|
| TranceFool |
| vandaag naar het strand gegaan, heb het echt nog noooooit zo druk gezien, echt niet normaal gewoon, zijn ook eerder weggegaan anders sta je wel in de file tot een uurtje of 12, was iig wel erg chill weer :D. Ben echt supererg verbrand in mn gezicht, een tomaat is er nix bij :p |
|
|
| DjSuez |
Ik ben vrijdagochtend teruggekomen uit Vorstenbosch, een of ander gat bij uden waar een goeie vriendin van me woont die ik uit wageningen ken.
vrijdagavond uit eten en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!
gister gewerkt, van 9 tot 6, weer eens een keertje,
en vandaag in de zon begonnen met leren, wat je met die temperatuur ook niet lang volhoudt, en het eind evan de Tour de France gekeken.. |
|
|
| TimeportE |
nix!
alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s:() |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by DjSuez ...en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!... |
ook niet veel gedaan... beetje Tour kijken, paar films... 40 days, 40 nights is zeker een leuke film.. Joyride is ook zeker de moeite van het kijken waard... en heb eindelijk Kevin & Perry Go Large gezien... ook wel lachen (vooral de soundtrack is erg gaaf...)
Verder niet veel gedaan... veel slapen en beetje rondgehangen hier...
Hopelijk komen er weer wat spannender weekends... |
|
|
| SnuggLe |
| Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax.. |
|
|
|
|