|
DutchDimension(28-09-2002)
|
View this Thread in Original format
| Cold |
Is hier wat over bekend m.b.t de line-up en locatie?
greetz,
Coldy:crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Gut, leef je ook nog :D
Nog nix van bekend maar ik ben wel van de partij dan! |
|
|
| Optimus |
leef je ook nog Cold?:)
de post voor deze was op:
Aug-24-2001 15:00
:eyespop: :crazy: |
|
|
| Cold |
Vriendin :whip: is op vakantie...dus heb nu ff tijd :toothless
Maareh nog nix over DD bekend???...hmmm de Datum (28-09-2002) heb ik van Bellie...kweetniet of dat een gerucht is of t al vast staat...maar ja.
p.s. He Petrus hehe, alles goed jongen? Tijd niet gezien op feessies...mzzl!
greetz,
coldy |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cold
Vriendin :whip: is op vakantie...dus heb nu ff tijd :toothless
Maareh nog nix over DD bekend???...hmmm de Datum (28-09-2002) heb ik van Bellie...kweetniet of dat een gerucht is of t al vast staat...maar ja.
greetz,
coldy |
Data staat op www.dutch-dimension.nl en daar houd t bij op.
| quote: | Originally posted by Cold
p.s. He Petrus hehe, alles goed jongen? Tijd niet gezien op feessies...mzzl!
|
Met mij is alles wel goed hoor. Ging zaterdag nog flink te keer met Ken Ishii & Ben Sims op Extrema dus :D |
|
|
| Cold |
Ben ik scheel:crazy: of is dat de oude site :stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cold
Ben ik scheel:crazy: of is dat de oude site :stongue: |
Kijk maar een goed als ie helemaal geladen is ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| COLD!!!!! Damn da´s lang geleden!!! :D |
|
|
| Cold |
hoe gaat ie?;)
groetjes! |
|
|
|
|