Wie ghaat er naar MASSIVE??
En voor wie komen we daar??
Akira
ik ga er niet heen....
Maar als ik zou gaan zijn er toch genoeg top Dj's of niet dan ??Ferry ,marco ,Armin,Johan...nou echt wel een top LINE UP hoor...alleen een beetje ver voor mij dus ga ik maar naar ROYAL edition