return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
FFWD - Wie Gaan??
View this Thread in Original format
TimeportE
Fast Forward Danceparade


*keeejj wie zijn van plan om te gaan?...
*wie komen der zeker??
*zit der een meeting in! :D (ik weet nog nie zeker of ik kan.. eff kijken! :))

uuh gielen en armin komen iig zeker meer weet ik nog nie want op die webpage van hun staat nog nie zo veel! ....

www.ffwdheinekendanceparade.nl/
Optimus
tis wel de dag na Addiction...:)

ik heb een paar opties:

1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee:D), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan

2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken.

3. ik ga na Addiction gelijk naar huis, slaap wat en blijf lekker de hele dag tv kijken:D
MaGiK54
Als het droog is, zal ik ook aanwezig zijn. Errug geile lin-up van het eindfeessie:

Michel de Heij, Laidback Luke vs Bennie Rodriques, Remy, Armin van Buuren, Stacey Pullen, Marnix, Erick E., Joachim, Dreazz and Falcon, Rank 1, Marcello, MC Dart, Miss Bunty, MC Marxman.
Smirnoff
quote:
Originally posted by Optimus
tis wel de dag na Addiction...:)

ik heb een paar opties:

1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee:D), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan

2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken.

3. ik ga na Addiction gelijk naar huis, slaap wat en blijf lekker de hele dag tv kijken:D


Ik zou voor 1 gaan.... effe maffen in het park.
Maar dan moet het weer wel goed zijn.
We zien de 9e wel !! :toothless
Flippe
Die line-up van het eindfeestje ziet er goed uit.
Ik moet maar es een paar vrienden mee vragen.
Is toch een heel eindje rijden :)
AFTERNATIVE
wou eerst gaamn maar heb vandaag n last minute geboekt, benner op FFWD dusnie:mad:
Ding Chavez
De Matrixx heeft wel iets goeds geregeld, maar ik weet niet of ik dan kan.
Voor € 35 wordt je om 10:00 met de bus richting rotterdam gebracht waar je de hele dag rond ken gaan lopen en dan wordt je na het eindfeest om 0:00 teruggebracht met de bus naar de matrixx waar je met vip kaarten toegang krijgt tot een 5-uurs set van Gielen die ie dan daar draait.
Maar zoals ik al zei ik weet nog nie of ik wel kan :)

GreetZ, DC
TimeportE
quote:
2. ik ga na Addiction zo snel mogelijk naar huis om een paar uur te slapen en dan ben ik rond 15 uur in Rdam (20 min met trein) om nog het feest mee te maken.

dit lijkt mij wel een strak plan, mmm ik zit nog te twijfelen over deze optie en na addiction thuis blijven.....

btw hoe lang duurt de danceparade en kost het eigenlijk wat (af gezien van drank etc dan)
-=Re-GrOoVeD=-
Ik ben er zeker weten!!
aangezien ik in Rotterdam woon, dussuh.. :)

Hopelijk komt er een meeting! (wordt mn eerste dan heh :D )

Mazz0ls!

-ReGrOoVeD
MaGiK54
quote:
Originally posted by TimeportE

btw hoe lang duurt de danceparade en kost het eigenlijk wat (af gezien van drank etc dan)


Eindfeest duurt tot 23:00 en het is gratis, afgezien van de drank :D

-TAIS-
Ik ben zeker weer van de partij! Vorig jaar was errug relaxed met supermooi weer! Hopen dat het dit jaar weer zo is!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
tis wel de dag na Addiction...:)

ik heb een paar opties:

1. ik ga gelijk na Addiction naar Rotterdam (dsan moet er wel iemand van TA mee:D), eet/drink/luier daar wat tot een uur of 12 en dan ga ik daar feesten tot ik niet meer kan


Als ik naar huis moet is het richting Enschede..niet echt de kant van Rotterdam. Dus ALS ik ga dan ga ik meteen mee vanuit addiction. Mits ik dus niet helemaal kapot ben.... maar ik ben bang. Jij met je snoepjes red het nog ja.
Plus ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk hertentamen de 15e dat ik echt wel wil halen.
Btw heeft iemand nog een slaapplaats voor me voor na Addiction anders? :)

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement