|
מחירי ההודעות בסלולארי מפריע ??? כנסו
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
בני זונות!!!!!!!
אני שלחתי!!!
יאללה להצתרף!
עושים מאיתנו צחוק פה! |
|
|
| warpedd_ |
| סעמק עולה ליחצי שקל לשלוח הודעה לסלקום\אורנג |
|
|
| eXeTik |
כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב
IcQ... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כאילו שזה יעזור במשהו... ואם זה ממש מפריע תשתמשו ב
IcQ... |
כן אבל אפשר לשלוח שם רק לסלקום
וחוצמזה, מה אם אתה לא בבית???? |
|
|
| luckystrike |
| רעיון טוב הצטררפתי :) |
|
|
|
|