|
LLoret Dance Festival Live @ ID&T Radio 25-07-02 (Tiesto, MarcoV...) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| Tropic idd maar ook zeker de St. Trop'!!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Tropic idd maar ook zeker de St. Trop'!!! |
zeker, erg mooie discotheek :) |
|
|
| OENKABOENKA |
| En in St.Trop zijn de drankjes minder duur dan die andere disco`s. 1,50 voor een biertje inplaats van 3 euro in Bumpers :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by OENKABOENKA
En in St.Trop zijn de drankjes minder duur dan die andere disco`s. 1,50 voor een biertje inplaats van 3 euro in Bumpers :( |
idd st. trop is erg goedkoop maar je moet je ook niet in de discotheken gaan bezatten he ;) |
|
|
| New Wave |
| wij kochten in de Bumpers altijd wat flessen champagne, doet het altijd wel leuk :D |
|
|
| moogwai |
De beste tenten van Llorret zijn hier al genoemd:
Tropics, Colossos, St. Trop en Bumpers... de rest hoef je niet te bezoeken ;)
Is het waar dat de prijzen in Tropics stijgen laat op de avond? Broertje van een vriend van me moest 7 Euro dokken voor een pilsje, terwijl ik maar 3 euro had betaald in dat uurtje dat ik er twee weken terug ben geweest... slaat echt nergens op.. 3 Euro is al veel te duur :eyespop: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by moogwai
De beste tenten van Llorret zijn hier al genoemd:
Tropics, Colossos, St. Trop en Bumpers... de rest hoef je niet te bezoeken ;)
Is het waar dat de prijzen in Tropics stijgen laat op de avond? Broertje van een vriend van me moest 7 Euro dokken voor een pilsje, terwijl ik maar 3 euro had betaald in dat uurtje dat ik er twee weken terug ben geweest... slaat echt nergens op.. 3 Euro is al veel te duur :eyespop: |
whehe 7 :D, lijkt me niet, wasdie niet beetje kachel???
3 euro is normaal jah, betaal je in Bumpers ook, dan hebbie wel redelijk normaal glas :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
3 euro is normaal jah, betaal je in Bumpers ook, dan hebbie wel redelijk normaal glas :) |
of gewoon afgezet :D |
|
|
| OENKABOENKA |
| Je moet ff een leden pas kopen voor 3 euro. Als je die laat zien krijg je altijd korting op je drankjes. Heb daar altijd 1.50 gedokt voor een pils inplaats van 3 euro |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
glas?.. wij kregen gewoon het flesje! :) (in Calella)
btw nederland is idd het enige land waar men ook aan de schuimlaag denkt, we kregen als we een glas kregen altijd een colaglas en dan helemaal tot de rand (wat wel handig is maar wel raar! :D) |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by TimeportE
btw nederland is idd het enige land waar men ook aan de schuimlaag denkt, we kregen als we een glas kregen altijd een colaglas en dan helemaal tot de rand (wat wel handig is maar wel raar! :D) | Je vergeet Duitsland geloof ik....daar denken ze er zeker ook aan, en aan het formaat van de mensen te zien in Duitsland zijn ze er ook nog goed in ook :tongue3 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
btw nederland is idd het enige land waar men ook aan de schuimlaag denkt, we kregen als we een glas kregen altijd een colaglas en dan helemaal tot de rand (wat wel handig is maar wel raar! :D) |
Nou in Lloret wel hor.....dat was dan wel in een echt nederlandse barretje :p
In een echt Spaanse bar krijg je idd een goed gevuld glas met een pink schuim :D |
|
|
|
|