return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה אתם חושבים על זה?
View this Thread in Original format
oDrori
ליין הקיץ של בי יו... אנא ערף...

http://www.voice99.co.il/summerline/index.html
eXeTik
נשמע דווקא טוב אבל אני זוכר פםעם אחרונה שהם עשו ממש התפקשש להם והיה מעפן
divx-master
חברים שלי מהרצליה היו שם פעם אחת ואמרו לי שיש שם קצת ערסים ( כמו בכל מקום ) וערסיות קטנות איתם

אבל חוץ מזה נחמד שם .. אני מציע למי שאין לו מממשש מה לעשות שילך להרצליה פיתוח

ואם גם שם אין לו מה לעשות אז שיקפוץ לקניון

והרי מי לא יודע שהמסיבות של רדיו ביו מעפנות

הרי הם מפרסמים את המסיבות שלהם ברדיו בטלויזיה באינטרנט ובכל מקום
אז באיםם פוללל אנשים

הייתי במסיבה שלהם בהאנגר בחנוכה

והיה מססרריחח

( הלכתי רק בגלל החינם שהיה לי)

:thepirate
Hell_Copter
הייתי כבר באחת המסיבות של זה

סתכלו פה

המסיבות עצמן בסדר
נראה לי אני יסע היום עוד פעם... אין ממש משהו אחר לעשות
אנחנו כל יום יושבים עד 6 בבוקר בלי לעשות כלום... סתם יושבים ולפעמים נוסעים לכל מינימקומות אבל לא רציני
warpedd_
כבר כתבתי על זה
כל יום שלישי בקמיון שבעת הכוכבים יש 4 שעות מ10 בלילה
כניסה חינם

הבעיה שיש הרבה ילדים קטנים ובעיות בציוד או לפכות ככה הבנתי
Dj Moriano
אני יהיה היום בקניון אמרו לי ששבוע שעבר היה נחמד, אז אינ ילך לבדוק זה גם קרוב וגם חינם
Dj Black-Dragon
הייתי במסיבה הזו שבוע שעבר
רוברט גיטלמן היה שם
מלא ערסים, מלא ילדים קטנים,,,יש גם מלא כוסיות (בטח חברות של הערסים) והמוזיקה ממש לא משהו

זה נחמד ללכת לזה אם באמת משעמם בחיים :)
Scorchio
הייתי שם אתמול
מה אני יכול להגיד
חוץ מהרקדניות לא היה שווה
ארתור גורדון הזה לא יודע למקסס בגרוש אבל הוא שם טראקים טובים
חממי מיקסס טוב אבל שם לי טראקים סגנון האפי הארדקור מגעיל כזה חוץ מטראק אחד
Astrix - Noises
שאני חייב אותו אם למישהו יש
בקיצור היה סביר
אבל בכניסה חינם מה מצפים....
warpedd_
קפצתי לשם אתמול עם חבר
סתם רצינו לראות מה זה המסיבה הזאת

אקיצר באמת די מלא שם
יש פה ושם כוסיות אבל זה יחס של כוסית ל50 בנות

וגם מלא ילדים קטנים שמסתובבים לי בין הרגלים

אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
אה וחוףץ מזה צח נראה לי ראיתי אותך שפוט לא הייתי בטוח אם זה אתה או לא


לא נראה לי ראית אותו למה אז היית רואה גם את אריק ואיפשהו גם אותי שם למה הם היו לידי וליד חברים שלי

הכי מצחיק היה שכמעט הבאנו לכמה ילדים שם מכות ובסוף יצאנו מהרחבת ריקודים לדבר איתם ו 98% מהילדים שהיו ברחבה באו אחרינו כי חשבו שיש מכות
בני זונות ... בגלל כל הילדים האלה באה משטרה ואיזה רולה אחד דחף אותי... אם הוא לא היה 2.10 לרוחב ולאורך הייתי מתנגד אליו למה זה לא היה שוטר... סתם שומר רוסי שלא יודע עברית
איך הילדים האלה שהיו אמורים לקבל מכות פחדו... משהו סוף!!!

eXeTik
גם אני וגיא היינו אתמול
ראסמי חוץ מהרקדניות שם לא היה כלום... ילדים שם מגיעים לי לביצה
Dj Moriano
גם אני הייתי אתמול אבל הגעתי רק באיזה אחת בדיוק שהסט של חממי התחיל...


בטוח שראיתם את הענק הזה שהיה 2.04

אני הייתי בהתחלה לידו ואז הלכתי לאיפה שהיה צפוף.....

וגם היה את הדביל הזה שהוא בן 30 או משהו שרקד כמו דביל זה היה מצחיק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement