return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
skins to winamp
View this Thread in Original format
Segev
בידיוק התקנתי את ה
winamp
מחדש כי היו לי בעיות ושכחתי לשמור את הסקין שלי ועכשיו אני לא מוצא אחד טוב למישהו יש המלצות או אתרים וגם עכשיו התוכנה
skin4all
נסגרה :(
warpedd_
מה הבעיה
באתר של ווינאמפ יש מלא סקינים
Segev
נכון אבל סתם מגעילים
eXeTik





Djsamorai
אני אישית לא מישתמש בסקין כי זה מאט את העליה של התוכנה ..
GLoBaL-MUZiK
מה אתה צריך סקינים אחי, הרגיל הכי טוב ויפה
מה שצריך לעניין אותך זה הטראקים שאתה מנגן ובאיזה איכות. ואם אתה רוצה יש

QCD
או משהו כזה

שזה וונאמפ משוכלל
Scorchio
www.1001winampskins.com
Segev
10x
every 1
Segev
החתימה של
black dragon
זה הסקין שהיה לי עם מישהו יודע איפה יש אותו בבקשה שיגיד לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement