|
skins to winamp
|
View this Thread in Original format
| Segev |
בידיוק התקנתי את ה
winamp
מחדש כי היו לי בעיות ושכחתי לשמור את הסקין שלי ועכשיו אני לא מוצא אחד טוב למישהו יש המלצות או אתרים וגם עכשיו התוכנה
skin4all
נסגרה :( |
|
|
| warpedd_ |
מה הבעיה
באתר של ווינאמפ יש מלא סקינים |
|
|
| Segev |
| נכון אבל סתם מגעילים |
|
|
| eXeTik |

 |
|
|
| Djsamorai |
| אני אישית לא מישתמש בסקין כי זה מאט את העליה של התוכנה .. |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
מה אתה צריך סקינים אחי, הרגיל הכי טוב ויפה
מה שצריך לעניין אותך זה הטראקים שאתה מנגן ובאיזה איכות. ואם אתה רוצה יש
QCD
או משהו כזה
שזה וונאמפ משוכלל |
|
|
| Segev |
החתימה של
black dragon
זה הסקין שהיה לי עם מישהו יודע איפה יש אותו בבקשה שיגיד לי |
|
|
|
|