|
De Eau in Arnhem dicht?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Dit las ik vanochtend in de Gelderlander:
Discotheek 'O'
mogelijk al weer
in de verkoop
Door onze verslaggever
ARNHEM - De Arnhemse housediscotheek 'O' gaat mogelijk weer in de verkoop. Moederbedrijf O Dance Theatre zegt zijn pijlen vooral te willen richten op Den Haag.
"Onze basis ligt in Den Haag, wij hebben daar twee discotheken", zegt E. Giel van O Dance Theatre. "We zijn momenteel betrokken bij een nieuwbouwproject aan de Spuimarkt in Den Haag. Daar komt een groot nieuw uitgaanscentrum. Als die plannen doorgaan, willen wij onze activiteiten in Den Haag concentreren."
Verkoop van de Arnhemse vestiging van 'O', gevestigd aan de Luthersestraat bij de Korenmarkt, is 'een reële optie', aldus Giel. Hij benadrukt evenwel dat er op dit moment nog niets concreet is.
De Arnhemse variant van 'O' werd pas een jaar geleden geopend. De discotheek stond voorheen beter bekend als The Opera, dat eigendom was van zusterbedrijf City Leisure Investments. Er treden regelmatig bekende dj's op in 'O'. Alhoewel de Arnhemse vestiging van 'O' het ten opzichte van de concurrentie 'heel behoorlijk' zou doen, geeft Giel aan dat er flink de klad in de discothekenbranche zit op dit moment. "Dat is in heel Nederland zo. We draaien een heel slechte periode. Dat heeft vermoedelijk deels te maken met de komst van de euro, de prijsstijgingen en deels met het feit dat er zeker in de zomer steeds meer dancefestivals worden georganiseerd. Dat is directe concurrentie voor ons."
Hmm...dat zou wel minder zijn... De Eau is toch een kwalitatief goede tent, en de keren dat ik er geweest ben heb ik me toch prima vermaakt. Het zou jammer zijn...dan zitten echt ALLE clubtenten in de randstad :(
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| -TAIS- |
Zou wel jammer zijn! Dit was voor mij een tent die nog redelijk dichtbij was met af en toe nog wel leuke DJs.
Maar ze hebben wel gelijk. Er is steeds meer concurrentie van de grote feesten en festivals. Ik ben dit jaar al bijna vaker naar een "groot feest" geweest dan naar een "club" (en daar reken ik niet de lokale disco onder). |
|
|
| Chicane |
RANDSTAD THE PLACE FOR FUN! :D
Mja, opzich zit ik er niet zo mee.. vind alles best zolang ze het hoofdkwartier in Den Haag maar niet sluiten! :)
BTW: Je hebt de Matrixx in Nijmegen nog en The Q in Zwolle, dan heb je zo ook allemaal wel gehad ;) |
|
|
| Ding Chavez |
Tot eind augustus zal ie het hopelijk wel uithouden, dan is er weer een Armin S«O»L«O» in Arnhem. Maar misschien daarna helaas geen Magik Muzik Nights meer in Arnhem :/ En de Matrixx is qua sfeer bij lange na niet met de Eau te vergelijken...
GreetZ, DC |
|
|
| magrec |
Gelukkig is The Q er nog,
The Sessions zijn weer terug!
Na een korte zomerstop in juli en augustus, gaat deze serie feesten weer verder in september, in de Q te Zwolle. Het grote verschil met het eerste seizoen zal zijn dat The Sessions nu op zaterdagen plaats zullen vinden, en niet op de vrijdagen. Dit door een nog nauwere samenwerking met de mensen van de locatie zelf: The Q.
Ook is besloten om de gast DJ langer te laten draaien dan de gewone 2 uur. 3 tot 4 uur zal heel gewoon gaan worden.
Er is namelijk gebleken dat veel mensen die voor “the sound of The Sessions” komen, liever 1 grote kwaliteitsnaam 3 tot 4 uur horen draaien, dan 3 dj’s elk 2 uurtjes. Op deze manier willen The Sessions dus de betere gast dj’s uitnodigen, en deze uitgebreid de tijd geven om hun verhaal te vertellen aan het publiek……. Weg met het 2 uurs stramien, en de dj laten doen waar hij goed in is!!
leomon 8, andy jarrod (3 hours), lucien foort en dj per.
vanaf 14 september zijn deze dj's geboekt....nu nog ff doordrammen over sander
:haha: |
|
|
| TimeportE |
| goede kans dat de matrixx dan de tent overneemt ofzo.. want de matrixx draait erg goed hoor ik! dus die zijn wel uit om hun omvang te vergroten!.. |
|
|
| magrec |
| Ah dan heb je iig elke zaterdag johan gielen in omgeving van arnhem :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
goede kans dat de matrixx dan de tent overneemt ofzo.. want de matrixx draait erg goed hoor ik! dus die zijn wel uit om hun omvang te vergroten!.. |
Dat zou pas kut zijn :(
Niet dat ik erg vaak naar de Eau ga ofzo, maar toch.
Ze moeten gvd hier in Enschede eens een keer wat openen :) |
|
|
| basd |
Zou wel jammer zijn als ie dicht gaat.. Al was het inderdaad alleen maar omdat je dan of naar Zwolle moet, of helemaal naar de Randstad hier vanuit Enschede.
Enne magrec, die DJ's zijn wel verdomde goed... Toch maar weer eens een keer naar de Q dan (ben er pas 1 keer geweest, maar heb me toen prima vermaakt..).. Het is alleen een beetje lastig bereikbaar hiervandaan.. Vooral de terugweg :) |
|
|
| basvh |
in eindhoven is of gaat de danssalon dicht, club hollywood is daar ook al dich. in brabant heb je nou nog alleen maar eigenlijk de zino. maar dat is een after-club. en die is ook niet zo groot
gelukkig volgend jaar in nijmegen studeren dus zal dan de matrixx wel gaan checken |
|
|
| mastah jc |
| beter dat het hier in den haag de bouw op spuimarkt wel doorgaat is er weer lekker veel te doen hier :) |
|
|
| serialkillah |
hmmm, dat zou erg kut zijn.....
de <> arnhem was erg makkelijk om zaterdags naartoe te gaan als er niemand zin heeft in lang rijden.. |
|
|
|
|