return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Nu-NrG live @ Orgasmatron 05-05-2002 דחוף!!!!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
יש לי בעיה קטנה!!!!!
לכל מי שיש את הלייב סט של נו אנרג'י:
Nu-Nrg @ Orgamastron (05-05-02)
tracklist:
00:00 01. Nu-NRG - Illusion (Intro Mix)
01:38 02. The Moon feat. Nu-NRG - The Moon Loves The Sun
07:09 03. Nu-NRG - Aloa P (Mr Spring Remix)
11:14 04. Nu-NRG - Dreamland
17:22 05. The Moon feat. Nu-NRG - Supersonic
21:28 06. New Energy - Take Your Air
27:41 07. Nu-NRG - Marinero (Nu-NRG Remix)
32:20 08. Nu-NRG - Universe
36:44 09. New Energy - Illusion (Club Mix)
41:49 10. The Moon feat. Nu-NRG - High Volume
47:02 11. Nu-NRG - Overcraft
51:17 12. New Energy - One Turn
54:38 13. Nu-NRG - Energizer
לדעתי טראק מספר 6 יפה אחושילינג
אז החלטתי להוריד אותו, אך למרבה הצער לא מצאתי אותו בהאב, זתומרת מצאתי אותו אבל כנראה לא אותה גרסה,
בהאב מצאתי את:
new_energy-take_your_air__nu-nrg_air_mix-promo_vinyl-pow.mp3
new_energy-take_your_air__dj_vortex_and_arpas_dream_rmx-promo_vinyl-pow.mp3
ו.... זה לא שניהם
בבקשה תעזרו לי, שיר פצצה!!! חייב להשיג אותו

ו....... קצת פחות חשוב, טראק מספר 3 ענננקקקק!!!! לא מצאתי אותו בהאב, הוא עוד לא יצא????
נ.ב.

למי שאין את הסט שיוריד דחוף
ללא ספק בין הסטים הכי טובים ששמעתי!!!!
בתודה מראש
;)
Hell_Copter
סט באמת מצוין!!!!!!
אני זוכר אז כמה דיברתי עליו!!!!!!!!
בהחלט אחד הטובים של 2002

חלק מהאנשים אמרו לי אפילו שזה לייב אקט שזה עוד יותר מרשים... אבל לך תדע
בכל מקרה... טראק מספר 3 עדיין לא השתחרר... ועל 6 לא יודע
oDrori
Definitely a live act
Scorchio
מה אתה גנוב
ברור שזה לייב אקט
גם ראנק 1 מופיעים לייב וגם בלנק אנד ג'ונס לפעמים...
warpedd_
באמת סט פצצה
האמת שלא הכרתי כלכך את ההרכב לפני שרועי השמיעה לי איזה טראק שלהם
Narcotic Mind
בגלל שזה לייב אקט הם יכולים לעשות לייב מיקס
ולא משהו שהשתחרר
nesher
וואי אני זוכר את
Take Your Air
זה טראק אדירר
אני חושב שהיה לי את האייר מיקס אני לא זוכר
אבל זה ענק
זה עולה לאט לאט מההתחלה
אדיר
oDrori
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה גנוב
ברור שזה לייב אקט
גם ראנק 1 מופיעים לייב וגם בלנק אנד ג'ונס לפעמים...


וואלה גם באלנק אנד ג'ונס? אתה יכול להמליץ על הופעה חיה שלהם?
ראנק וואן שמעתי רק בטראנס אנרג'י ...
nesher
אחי
למרות שזה ישן הטרד הזה
שמעתי את הטראק עכשיו בסט
ולפי דעתי זה פשוט מאוד
live mix של זה
וזה למה לא תמצא אותו באותה גרסא
=[
אולי אני טועה
dj_mind-x
and what does that mean ? :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:

AnthemFreak
quote:
Originally posted by nesher
אחי
למרות שזה ישן הטרד הזה
שמעתי את הטראק עכשיו בסט
ולפי דעתי זה פשוט מאוד
live mix של זה
וזה למה לא תמצא אותו באותה גרסא
=[
אולי אני טועה


תודה אחי!!!
לא חשבתי על זה, אולי זה לייב מיקס או שזה מיקס חדש שעוד לא יצא!!!
תודה :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement