return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
speel een spelletje (pg. 2)
View this Thread in Original format
ampburner
quote:
Originally posted by maanus
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.


1 woord:
basvh
ben net zoals timeporte nintendo fan, zit nog steeds te twijfelen om een cube te kopen. maar geef het geld liever uit aan plaatjes enzo.

maar op me pc speel ik allerlei soort spellen,

dit najaar komt star wars galaxys dan wordt echt DE game kan ik je nu al vertellen
-TAIS-
quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game :)


Draai jij een eigen server op phex.nl? Want ik zag laatst naast de pc een briefje liggen van mijn broertje met een server op phex.nl... Dus wie weet speel je wel tegen hem :D
kolkiewolkie
hehe

pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... :wtf: :cool: ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)

verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen, maar mijn compu trekt ze niet allemaal :( (GTA 3 willik wel hebben, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie (de compu) dat niet lief vind)... daarom beperk ik me maar tot games als driver (why the hell is driver 2 nooit uitgebracht voor de pc) en colin mc rae rally 2 (kw8 op 3)
basd
Zo af en toe eens een spelletje FIFA 2002

En nu veel Neverwinter Nights, echt een hele gave RPG is dat, beetje in de stijl van Diablo. Ach ja, tis nu toch vakantie :)
Miss Proximus
Max Payne, Alien vs. Predator en Wolfenstein staan hier op de pc

ik ben er alleen niet zo handig mee :p
Donna
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! :D)


Heb nooit die laarsen kunnen vinden:mad:
Optimus
quote:
Originally posted by Donna


Heb nooit die laarsen kunnen vinden:mad:


dus jij dwaalt nog steeds rond op zoek naar?:p
John
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad:)

mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker:D) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)

nou dat waren ze wel:)

mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles:D
TranceFool
quote:
Originally posted by John
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad:)

mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker:D) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)

nou dat waren ze wel:)

mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles:D

coool :D, dan gaak ff wat klassieke spelletjes spelen :D
Theme Park dat hebbik idd ook erg vaak gespeeld

Spel wat al erg oud is, uit 92 ofzo maar wat ik echt zoooooo vaak heb gespeeld is Master Of Orion, weetnie of iemand anders dit speel kent maar dit is echt zo meesterlijk gemaakt :)

TimeportE
quote:
Originally posted by Donna


Heb nooit die laarsen kunnen vinden:mad:

in de 8-bit versie zaten geen laarsen, maar het is al een tijdje geleden! :D

anders pak der een walkthrough bij! ;)
junis
quote:
Originally posted by MaGiK54
op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2


Me too :-) Machtig spel :whip:

Heb alleen een beetje zitten en met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden.

Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement