|
DJ Jean Live @ Dutch Dimension
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Kheb part 1 al, maar waar kan ik part 2 vinden, op napster is die nie te vinden.
Het lijkt me niet dat jean maar 52 min. heeft gedraaid, dus er moet nog een part 2 zijn |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Kheb part 1 al, maar waar kan ik part 2 vinden, op napster is die nie te vinden.
Het lijkt me niet dat jean maar 52 min. heeft gedraaid, dus er moet nog een part 2 zijn |
Misschien is "part 2" wel helemaal niet uitgezonden op Radio 538... |
|
|
| Bellie |
Waar heb je part1 vandaan dan??
GREETZ!! |
|
|
| tango |
Ik heb de set tot aan Tiesto op bandje, dus het is wel uitgezonden.
Maar mijn vraag is, wie weet de naam van het nummer na Taiko - Silence. Dat is echt een mega nummer. Je kunt veel over jean zeggen, maar hij weet z'n plaatjes wel uit te zoeken.
ik heb alleen het begin van jean trouwens niet. Zou je effe de start vd playlist willen maken Blik? Dan weet ik vanaf waar ik kan gaan ID'en.
Greetz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Waar heb je part1 vandaan dan??
GREETZ!! |
Part 1 van het machtige Napster!!
Tango: kzou ze wel willen ID-en, maar ik ken bijna geen enkel liedje ervan, het 2de liedje is Fatboy Slim - Star 69, dat weet ik zeker. Voor de rest is het nog niet echt mijn stijl muziek,
maar kheb gehoord dat justin K en taiko ook gedraaid werden, die moeten dan in part 2 zitten |
|
|
| M5 |
| he tweede deel weet ik niet , maar het eerste deel is echt verschrikkelijk :( |
|
|
| tango |
Ik heb bijna de hele set gehoord op 538, het tweede deel is inderdaad iets beter.
Taiko - silence
Barthezz - on the move (alhoewel het schuiven verschrikkelijk klonk, oftewel dj jean moest het nummer weer verkloten)
blaze - my beat
justin k & dj k mixx - northern lights
etc.
grtz,
tng |
|
|
| Blik |
OK, als iemand hem heeft, kan die hem misschien uploaden naar een openbare FTP-server?
Op napster is die nie te vinden, alleen part 1, en part 2 schijnt dus veel beter te zijn |
|
|
| Akira |
| nou ik ben benieuwd hoe die gozer draaide...meestal neem ik niet eens meer de moeite om naar zijn sets te luisteren maar als iedereen zegt dat ie relaxt heeft gedraaid dan wil ik het ook wel es horen |
|
|
|
|