|
Yolanda Be Cool + Dcup - We No Speak Americano (GERMAN DISASTER RMX)
|
View this Thread in Original format
| djowl |
GERMAN DISASTER made a RMX of Yolanda Be Cool + Dcup - We No Speak Americano
http://soundcloud.com/german-disaster
or here with some mirrors click
please download the track, share it or mix it at ure lokal club, give to the DJ and rock the house.
dont forget to give feedback.
follow them on twitter German Disaster |
|
|
| Cedric K. |
| hoert sich gut an, der layer den du darunter gesetzt hast gibt dem lied was sehr interessantes. Mir gefaellt der remix,der teil ab 2:15 etwa gibt auch was besonderes dazu, nimmts nochmal runter und geht dann wieder schoen hoch. mir gefaellts :) |
|
|
|
|