return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dit was het nieuws
View this Thread in Original format
DjSuez
Ik zat vandaag ff de Tour de France te volgen, met de geweldige prestatie van Michael Boogerd, en ik vroeg me af of ik nou de enige ben die overdag dit af en toe kijkt..

Ik ben ook nogal Discovery/National geographic kijker, en ik zag op het nieuws dat er een reuzeninktvis was aangespoeld, waarvan ze in eerste instantie dachten dat het een nieuwe soort was, maar dat was niet zo, bla bla bla..

mijn vraag is: Waar intresseren jullie je voor op het nieuws of in andere documentaires enzo?

...behalve natuurlijk Battlefields op discovery van 12 tot 2 snachts, als je niet kan slapen, of zat bent...:D :D
Smirnoff
rex hunt

1 of ander visprogramma op discovery.
Kijk ik meestal onder het eten.

en tell sell natuurlijk !! :eyespop:
mastah jc
pff nu in de vakantie voer ik nooit een zak uit dus ik kijk de tour de france wel regelmatig en ik zap nu zoveel dat ik alle tell sell reclames en discovery programma's wel ken :D ;) ghehehe nee maar sport nieuws wilk wel altijd zien en het nieuws pak ik soms ook wel mee hoor :)
Apoptosis
Tour de France kan k dus echt NIET kyken... vinnet oersaai om urenlang naar een stel fietsende kerels te staren :wtf:

Maar discovery en NGC kyk k ook wel regelmatig... vooral documentaires over het Heelal, Mysterieuze (zee)dieren, wetenschap (als in technologieën) en nog meer, vinnik erg cool!! Gewoon van die programma's die ervoor zorgen dat je er zo :eek: by zit
basvh
kijk heel veel naar discovery vind het echt gaaf, alle soorten docus kijk ik naar maakt mij eigenlijk niet veel uit. maar mooiste discovery prog is scrapheap. dan moeten 2 teams met behulp van onderdelen op een vuilnisbelt bv een trike maken. of een bootje, catapult, onderzeeer. echt gaaf prog, soort a-team maar dan echt.
MaGiK54
Volg de Tour voornamelijk op internet en op radio 1 op het werk. Gisteren om 5 uur naar huis gescheurd om de finish te zien, heb de laatste 6 km nog kunnen kijken :D De tour is de enige ronde die ik volg.

Verders ben ik ook een discovery-addict. Eigenlijk alles wel een beetje van Discovery kijk ik. Er is tegenwoordig haast geen ruk op TV, dus dan gaat hij automatisch op Discovery :D.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basvh
.. maar mooiste discovery prog is scrapheap. dan moeten 2 teams met behulp van onderdelen op een vuilnisbelt bv een trike maken. of een bootje, catapult, onderzeeer. echt gaaf prog, soort a-team maar dan echt.

supercool indeed, alleen jammer dat ze de oude afleveringen tot in de oneindigheid herhaald hebben (zoals wel vaker trouwes)... nieuwe zijn nou aan de gang :cool: en ik vond vooral die sloopmachinges BRILJANT!
(voor degenen die het nie weten: ene team had een eenvoudige ram gemaakt, maar dat andere team zette in 10 uur tijd een complete kraan in mekaar, inclusief compleet hydraulisch systeem en grijper :toocool: :crazy: :eyespop: )

andere progjes op de discovery kan ik alleen maar in lamme toestand naar kijken (tussen feesten en slapen in bijvoorbeeld!!)

verder: tour de france gaat altijd langs me heen omdat ik dan @ 'work' ben, hoewel ik het wel weer supercool vind als NL de eerste 3 plaatsen inneemd zoals laatst een keer het geval was (meen ik) :gsmile: ... en nieuws.. mja, de sp!ts lezen, meer niet (waarin ook die overmaatse kwal aan bod kwam)

als ik dan toch tv kijk moet de gedachte eigenlijk op nul.. lekker domme tekenfilmpies kijken die nergens over gaan maar toch te volgen zijn :tongue2 (dragonball Z, johny bravo, ed edd $ eddy bijv. .. pure dope :crazy: :D )

en o ja, er is op yorin tegenwoordig een supergave serie aan de gang.. alleen zon walgelijk tijdstip (dinsdagnacht van 0.30 tot 1.30).. amazon heet dat meen ik :gsmile:

ow, ik dwaal af van de topic :p
TimeportE
ik kijk normaal nooit overdag tv maar gister was wel lol.. ik en een vriend liepen door de v&d en er stond zon klein tv'tje en daar zagen nogal verbaast dat boogert 7 min voorsprong had op het peleton.. :)
dus na wat verder door de stad gelopen te hebben liepen we opeens zo'n Megapool binnen. alle schermen: boogert nog steeds 1ste.. dus daar hebben we gewoon nog een kwartier lopen kijken.. daarna naar huis gegaan om het einde te zien! :D
Cosmic Guy
Overdag tv kijken vind ik niet zo leuk, er is dan ook vrij weining aanbod. Als ik kijk kijk ik meestal een filmpje die ik opgenomen heb ofzo. 's Avonds kijk ik ook niet echt veel, aangezien ik meestal 4 avonden per week weg ben. Kijk wel op zaterdag altijd Kopspijkers en dit was het nieuws en op zondag Studio sport.

Een aanrader voor iedereen die van comedy houdt: kijk vanavond om 23.55 naar Net 5, Coupling. Echt lachen is dat.

PS: Kolkiewolkie, ik verbaas me altijd over jouw antwoorden (in positieve zin), altijd vrij lang en onderbouwd.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
PS: Kolkiewolkie, ik verbaas me altijd over jouw antwoorden (in positieve zin), altijd vrij lang en onderbouwd.

hoe langer de replies, hoe minder zin ik heb in werk ;) :toothless :stongue:

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

hoe langer de replies, hoe minder zin ik heb in werk ;) :toothless :stongue:

Aha, dus je verveelt je vandaag een beetje, hehe.
hamburgerboefje
Sinds Cartoon Network bij ons van de kabel is verdwenen en Animal Planet daarvoor in de plaats is gekomen :mad: kijk ik overdag eigenlijk nog weinig tv. En s'avonds wordt het bijna altijd toch weer discovery.....als ik met een paar vrienden voor de tv zit te zuipen is het ook een aanrader om Topdate te kijken...altijd grappig... En coupling vind ik trouwens ook super, vooral vorige week!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement