|
Voor wie lekker uit zn dak wil gaan op Zaterdagnacht.!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Wie lekker wil stampen op een zaterdagnacht moet zeker een keer naar Club Time komen in A'dam.Das echt een heel vette tent en entree kost maar 27,50!
Er komen af en toe hele vette dj's daar:Estroe,Shinedoe,Jerome,JP,etc etc
kijk hier maar eens wie er in de toekomst ook nog komen!
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Johan Gielen
www.protocol-ams.com
GREETZ!!
C YOU @ CLUB TIME :D |
|
|
| Cold |
mjah.... nu overdrijf je een beetje ;)
maargoed...als Armin, Mauro Picotto, Johan of Estroe draaien , ga ik wel mee :) |
|
|
| Akira |
Ziet er zeker wel leuk uit ga ik vast een keer naar toe :D
bellie ben je er zelf wel es geweest ??? |
|
|
| Bellie |
Ja zo vaak!!(ook met NERDJE COLD :D die zegt dat het wel meevalt) is echt een vet relaxede tent.Niet echt groot ofzo maar wel cool.Zeker de moeite waard!
------------------------------------------
Hey COLD nu trip jij ouwe :D toen we waren geweest vond je het wel vet en nu zeg je valt wel mee.....RARE GAST!! ;) |
|
|
| Akira |
| Okay ik zal zeker es gaan checken als ze daar zo vet draaien dan ga ik mischien dit weekend er al heen aangezien er niet veel te doen is...of ja het is van die dure feesten energizer maar ja geen zin om 55 piek te betalen dus gewoon een leuke club :D |
|
|
| Bellie |
ja wij gaan vanavond ook daarnaarteo effe lekker stampen!! :D
Heheheh misschien zie ik je vanavond wel maar weet ik geeneens dat jij het bent.LooL :)
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| helaas was ik die avond niet maar dat heb ik je al uitgebreid verteld :D...maar we gaan zeker een keer daar stampen met zijn allen :) |
|
|
| Cold |
Met zn allen?? ...Club time is 2 bij 2 meter
:)
later |
|
|
| Akira |
| hehe ja ik hoorde al dat het er erg klein was rond de 300 man ofzo?? maar ja maakt niet uit als er maar lekker gedraait word en als de mensen maar relaxt zijn :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Cold
Met zn allen?? ...Club time is 2 bij 2 meter
:)
later |
STFU!!jezus jij tript echt heel dik pizza!!
NIET NAAR COLD LUISTEREN HIJ LULT ALLEEN ONZIN!! :D :D
GREETZ!! |
|
|
|
|