return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Voor wie lekker uit zn dak wil gaan op Zaterdagnacht.!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Wie lekker wil stampen op een zaterdagnacht moet zeker een keer naar Club Time komen in A'dam.Das echt een heel vette tent en entree kost maar 27,50!

Er komen af en toe hele vette dj's daar:Estroe,Shinedoe,Jerome,JP,etc etc

kijk hier maar eens wie er in de toekomst ook nog komen!
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Johan Gielen

www.protocol-ams.com

GREETZ!!

C YOU @ CLUB TIME :D
Cold
mjah.... nu overdrijf je een beetje ;)


maargoed...als Armin, Mauro Picotto, Johan of Estroe draaien , ga ik wel mee :)
Akira
Ziet er zeker wel leuk uit ga ik vast een keer naar toe :D

bellie ben je er zelf wel es geweest ???
Bellie
Ja zo vaak!!(ook met NERDJE COLD :D die zegt dat het wel meevalt) is echt een vet relaxede tent.Niet echt groot ofzo maar wel cool.Zeker de moeite waard!
------------------------------------------
Hey COLD nu trip jij ouwe :D toen we waren geweest vond je het wel vet en nu zeg je valt wel mee.....RARE GAST!! ;)
Akira
Okay ik zal zeker es gaan checken als ze daar zo vet draaien dan ga ik mischien dit weekend er al heen aangezien er niet veel te doen is...of ja het is van die dure feesten energizer maar ja geen zin om 55 piek te betalen dus gewoon een leuke club :D
Bellie
ja wij gaan vanavond ook daarnaarteo effe lekker stampen!! :D

Heheheh misschien zie ik je vanavond wel maar weet ik geeneens dat jij het bent.LooL :)

GREETZ!!
Akira
helaas was ik die avond niet maar dat heb ik je al uitgebreid verteld :D...maar we gaan zeker een keer daar stampen met zijn allen :)
Cold
Met zn allen?? ...Club time is 2 bij 2 meter

:)


later
Akira
hehe ja ik hoorde al dat het er erg klein was rond de 300 man ofzo?? maar ja maakt niet uit als er maar lekker gedraait word en als de mensen maar relaxt zijn :D
Bellie
quote:
Originally posted by Cold
Met zn allen?? ...Club time is 2 bij 2 meter

:)


later


STFU!!jezus jij tript echt heel dik pizza!!

NIET NAAR COLD LUISTEREN HIJ LULT ALLEEN ONZIN!! :D :D

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement