return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Beta ID Contest 37!
View this Thread in Original format
Config
Het is ondertussen al meer dan een jaar geleden dus het was tijd dat we de ID-contest nog eens vanonder het stof haalden.

Iedereen kent het systeem ondertussen wel, maar voor de volledigheid het reglement:

Je krijgt 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen.

Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub):
- Mark Otten - ?? -> 1 punt
- ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten
- Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten!

Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden.

Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id's Ti�sto als artiest opgeven), komt er geen verbetering.

De samples kun je onderaan in dit bericht downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.

De wedstrijd loopt af op zaterdag 18 september, om 23u59, vlak voor middernacht. Alle inzendingen moeten v��r dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Het is de eerste maal dat ik een contest organiseer, en ik weet dat velen mij als een prog-head zullen zien, maar deze ID-contest bestaat voor ongeveer 80% uit regelrechte trance. Platen uit de jaren stillekes, veel 2000-2005 -spul, en ook enkele hedendaagse platen. Ik verwacht alvast hoge scores.

Veel succes!

Hall of Fame:

01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 Hydra
09 eieregooie
10 Freezel
11 Shadowkid & Jasperovitsj
12 Zehra
13 Push2005
14 Shadowkid
15 Phortastic
16 Domineesje
17 TOR
18 Phortastic
19 Vishnu
20 Domineesje
21 Push2005
22 Shadowkid
23 Vishnu
24 Shadowkid
25 TOR
26 Bertn
27 Shadowkid
28 TOR
29 Progrez
30 Push2005
31 Magistrate
32 Push2005
33 Magistrate
34 Push2005
35 TOR
36 Config

BeTA ID Contest 37

Succes!
De Geert
quote:
Originally posted by Config
Ik verwacht alvast hoge scores.

Toch niet van mij alleszins! :D
Maar ik zal binnenkort toch eens een poging wagen.
Config
quote:
Originally posted by De Geert
Toch niet van mij alleszins! :D
Maar ik zal binnenkort toch eens een poging wagen.

tis nochtans muziek uit uw alley :)
De Geert
quote:
Originally posted by Config
tis nochtans muziek uit uw alley :)

ahzo, heb ik een alley? :p

als mijn ID'en even goed is als op de laatste Tomorrowland, zal ik toch fameus mogen grasduinen in mijn collectie denk ik... :rolleyes:
Config
quote:
Originally posted by De Geert
ahzo, heb ik een alley? :p

als mijn ID'en even goed is als op de laatste Tomorrowland, zal ik toch fameus mogen grasduinen in mijn collectie denk ik... :rolleyes:

das nu juist et leutige aan een contest vind ik, een heel eind zoeken voor toch maar die paar puntjes meer :)
De Geert
idd, heb vorige keer ook nog puntjes gesprokkeld door gewoon lyrics te ontcijferen en te google'en van tracks die ik niet eens kende :)
Real
Ik neem deel.
Magistrate
amai, mooie selectie :eyes:
Bl@ckOut
Mooi, das lang geleden :)

Binnen enkele dagen ben ik terug in Belgi�, dan zal ik hem eens beluisteren.
Config
Eerste Entry.

1. BZRK

Config
quote:
Originally posted by Magistrate
amai, mooie selectie :eyes:

FCB_Fanatic
��n van de volgende dagen eens checken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement