return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אירוניה: הפורום מת- הסצנה חיה
View this Thread in Original format
uzi
לכל מאן דבעי,
אחרי ש
http://www.tranceil.co.il/
הפריחו את השממה ומסכמים שנה של הצלחה:
http://www.tranceil.co.il/news/395
אני בהחלט מוריד את הכובע ומצדיע לקבוצה הזו, שעשתה בארצינו הקטנטונת לא פחות מאשר את הבלתי יאומן.
נגמרו התירוצים לכל מי שהתלונן במהלך השנים על ההופעות, הבילויים, המוזיקה והבחברה.
נכון שיש עוד במה להשתפר, אבל אל תשכחו לשניה אחת שזהו שיא.
אפילו מנו דה יונג מגיע לפה (15.9.2010) אחרי שנים של תקוות.
http://www.tranceil.co.il/news/394
ולקינוח, עלות הכרטיס 50 שקלים בלבד לנרשמים כאן:
https://spreadsheets.google.com/vie...PV3I4OHgzMUE6MQ
מתחילים את השנה החדשה הכי טוב שיש.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement