|
Hollywood/Music Brannschen kan få rätt att sabotera din dator
|
View this Thread in Original format
| cool2002 |
http://www.idg.se/ArticlePages/2002...G.se298.dbp.asp
eller
http://www.gnutellanews.com/
Its official folks, Reps. Howard Berman (D. CA.) and Howard Coble (R. NC) have introduced the bill that would allow copyright holders to attack peer to peer networks, individual networks, and private computers. The bill has yet to be named, but would give unlimited power to the MPAA and RIAA with little responsibility for the damage they might do
nu planerar MPAA och RIAA att störa eller förstöra php trafick
med fake music och Doss attacker
Suck
:o |
|
|
| Vizay |
| lol...att dom inte inser att dom kommer få världens alla illvilliga små crackers mot sei som bara väntar på ett tillfället att få äga sönder dom... |
|
|
| mindshooter |
| Men det står väl inte att dom har rätt att sabotera mina dator? Bara själva p2p systemet... Dom kan iaf ta sig nånstans...dom fångar oss aldrig mwaaaahahaha :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Icarus |
| Jag är nästan säker på att RIAA har mördat den 25-årige Sydkoreanen som jobbade med open source programering och distribution av freeware kring p2p och gnutella nätverket. Han jobbade förmodligen med ett nytt peer 2 peer program, och hade nåt stort på gång. Officiellt var det självmord. Skitsnack. |
|
|
|
|