return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hollywood/Music Brannschen kan få rätt att sabotera din dator
View this Thread in Original format
cool2002
http://www.idg.se/ArticlePages/2002...G.se298.dbp.asp

eller

http://www.gnutellanews.com/

Its official folks, Reps. Howard Berman (D. CA.) and Howard Coble (R. NC) have introduced the bill that would allow copyright holders to attack peer to peer networks, individual networks, and private computers. The bill has yet to be named, but would give unlimited power to the MPAA and RIAA with little responsibility for the damage they might do

nu planerar MPAA och RIAA att störa eller förstöra php trafick

med fake music och Doss attacker

Suck



:o
Vizay
lol...att dom inte inser att dom kommer få världens alla illvilliga små crackers mot sei som bara väntar på ett tillfället att få äga sönder dom...
mindshooter
Men det står väl inte att dom har rätt att sabotera mina dator? Bara själva p2p systemet... Dom kan iaf ta sig nånstans...dom fångar oss aldrig mwaaaahahaha :stongue: :stongue: :stongue:
Icarus
Jag är nästan säker på att RIAA har mördat den 25-årige Sydkoreanen som jobbade med open source programering och distribution av freeware kring p2p och gnutella nätverket. Han jobbade förmodligen med ett nytt peer 2 peer program, och hade nåt stort på gång. Officiellt var det självmord. Skitsnack.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement