return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Macromedia Studio MX + Coldfusion 6
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו משתמש בזה

?
Q-PiXeL
שמעתי על
cold fusion
אבל זה אחוש מסובך, גם לא קלטתי למה זה בדיוק...
:D
ומה זה
Studio MX?
DjChook
Macromedia studio mx includes:

Dreamweaver MX - עריכת דפי אינטרנט
Fireworks MX - עריכת גרפיקאת אינטרנט
fLASH MX - אין מה להוסיף


ו
COLDFUSION

זה שרת בעצם להרצת סקריפטים וליצירת סביבת שרת ל
DB
וכו
Q-PiXeL
אהה הבנתי, מה שבסטודיו אני מכיר, אבל אני מעדיף
notepad
על
dreamweaver

בכל מקרה, למה אתה צריך את זה?
ובמה אני יכול לעזור?
:)
DjChook
מה אתה משחק אותה מעדיף
NOTEPAD

כאילו שאתה יודע עכשיו לבנות מאפס

CSS
PHP

וכו
eran
אם אתה מעוניין להשתמש ב
PHP
אז לא תהיה לך ברירה אלא ללמוד את השפה הזאת, ולעבוד כמו גדול עם
notepad
..
ועד כמה שידוע לי
coldfusion
לא יודע להריץ
PHP
אלא איזה שפה מגעילה שלו..
בהצלחה לך... :toocool:
DjChook
זה סתם היה בעיקרון...


כל הבוני אתרים (בדיוק כמוני) משחקים אותה בונים עם
NOTEPAD

אבל בעצם אין למה

למה היום התוכנות האלה באות עם עורך
HTML
טוב מאד שפשוט יותר מהר ונוח להשתמש בו

ב
NOTEPAD
אין לך מתקן שגיאות וזה שיא המעצבן לעבוד על דפים כבדים

מילא
JAVASCRIPT
אני מבין שלכתוב בנוטפאד זה קל

אבל שפות יותר מורכבות או
SEVER BASED
בלתי אפשרי לדעתי וגם לא יעיל

בכל מקרה
עוד לא בדקתי את ה
COLDFUSION

אבל בכל מקרה, ה
PHP
ימות בקרוב
כי ה
.NET
ישתלט

(מיקרוסופט כרגיל)
eran
.NET
לא ישתלט ולא נעליים.
מרבית שרתי האינטרנט היום מריצים
Apache
ולא את השרת המגעיל של מיקרוסופט -
IIS

וזה לא הולך להשתנות בקרוב...
:D
Q-PiXeL
פעם היה לי את ה
InterDev
ועבדתי איתו, אבל זה לא היה הרבה זמן, כל מה שעשיתי בזמן האחרון זה היה רק עם
notepad
html
אין לי בעיה לכתוב
ASP
לא יודע עם מתקן שגיעות ממש יעזור
CSS
אני לא עובד איתו הרבה ויש לי קובץ מוכן שפעם עשיתי אז אני פשוט לוקח משם מה שצריך...

אתר טוב אם שוכחים איזה פונקציה או טאג
http://www.w3schools.com/

NOTEPAD שולט
:p

אהה ובקשר ל
.NET
אין סיכוי שהם ישתלטו למה השרתים הכי אמינים הם שרתים מבוססי לינוקס ועם תמיכה ב
PHP
Flotser
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אהה הבנתי, מה שבסטודיו אני מכיר, אבל אני מעדיף
notepad
על
dreamweaver

בכל מקרה, למה אתה צריך את זה?
ובמה אני יכול לעזור?
:)


שטויות במיץ :wtf:

Dreamweaver
היא תוכנה ענקית שגם אם ממש בא לך נותנת לך לכתוב את הקוד לבד אבל יש בה כלים ממש מקצועיים ככה שכל דבר שתעשה עם הכתבן תעשה עם דרימוויור הרבה יותר מהר ויעיל

DjChook
כן האתר שנתת ממש ממש טוב

משם למדתי
DHTML
פעם

קיצר זה סתם בזבוז להשקיע ב
NOTEPAD

זה לא מראה שאתה יודע יותר זה רק לוקח לך יותר זמן

ולדעתי ה
.NET
ישתלט בכל זאת כי מיקרוסופט רוצים שהוא ישתלט


גם רוב העולם עבד עם
NETSCAPE
עד שמיקרוספוט החליטה שבא לה על האקספלורר
eran
מיקרוסופט יכולים לרצות עד מחר
אף אחד לא רוצה את השרתים שלהם כי הם לא אמינים ויש להם היסטוריה ארוכה של בעיות אבטחה רציניות
ובקשר לנטסקייפ... מה לעשות... יצא להם טוב עם אקספלורר.. בגדול זה דפדפן טוב.. קורה :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement