|
Macromedia Studio MX + Coldfusion 6
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מישהו משתמש בזה
? |
|
|
| Q-PiXeL |
שמעתי על
cold fusion
אבל זה אחוש מסובך, גם לא קלטתי למה זה בדיוק...
:D
ומה זה
Studio MX? |
|
|
| DjChook |
Macromedia studio mx includes:
Dreamweaver MX - עריכת דפי אינטרנט
Fireworks MX - עריכת גרפיקאת אינטרנט
fLASH MX - אין מה להוסיף
ו
COLDFUSION
זה שרת בעצם להרצת סקריפטים וליצירת סביבת שרת ל
DB
וכו |
|
|
| Q-PiXeL |
אהה הבנתי, מה שבסטודיו אני מכיר, אבל אני מעדיף
notepad
על
dreamweaver
בכל מקרה, למה אתה צריך את זה?
ובמה אני יכול לעזור?
:) |
|
|
| DjChook |
מה אתה משחק אותה מעדיף
NOTEPAD
כאילו שאתה יודע עכשיו לבנות מאפס
CSS
PHP
וכו |
|
|
| eran |
אם אתה מעוניין להשתמש ב
PHP
אז לא תהיה לך ברירה אלא ללמוד את השפה הזאת, ולעבוד כמו גדול עם
notepad
..
ועד כמה שידוע לי
coldfusion
לא יודע להריץ
PHP
אלא איזה שפה מגעילה שלו..
בהצלחה לך... :toocool: |
|
|
| DjChook |
זה סתם היה בעיקרון...
כל הבוני אתרים (בדיוק כמוני) משחקים אותה בונים עם
NOTEPAD
אבל בעצם אין למה
למה היום התוכנות האלה באות עם עורך
HTML
טוב מאד שפשוט יותר מהר ונוח להשתמש בו
ב
NOTEPAD
אין לך מתקן שגיאות וזה שיא המעצבן לעבוד על דפים כבדים
מילא
JAVASCRIPT
אני מבין שלכתוב בנוטפאד זה קל
אבל שפות יותר מורכבות או
SEVER BASED
בלתי אפשרי לדעתי וגם לא יעיל
בכל מקרה
עוד לא בדקתי את ה
COLDFUSION
אבל בכל מקרה, ה
PHP
ימות בקרוב
כי ה
.NET
ישתלט
(מיקרוסופט כרגיל) |
|
|
| eran |
.NET
לא ישתלט ולא נעליים.
מרבית שרתי האינטרנט היום מריצים
Apache
ולא את השרת המגעיל של מיקרוסופט -
IIS
וזה לא הולך להשתנות בקרוב...
:D |
|
|
| Q-PiXeL |
פעם היה לי את ה
InterDev
ועבדתי איתו, אבל זה לא היה הרבה זמן, כל מה שעשיתי בזמן האחרון זה היה רק עם
notepad
html
אין לי בעיה לכתוב
ASP
לא יודע עם מתקן שגיעות ממש יעזור
CSS
אני לא עובד איתו הרבה ויש לי קובץ מוכן שפעם עשיתי אז אני פשוט לוקח משם מה שצריך...
אתר טוב אם שוכחים איזה פונקציה או טאג
http://www.w3schools.com/
NOTEPAD שולט
:p
אהה ובקשר ל
.NET
אין סיכוי שהם ישתלטו למה השרתים הכי אמינים הם שרתים מבוססי לינוקס ועם תמיכה ב
PHP |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אהה הבנתי, מה שבסטודיו אני מכיר, אבל אני מעדיף
notepad
על
dreamweaver
בכל מקרה, למה אתה צריך את זה?
ובמה אני יכול לעזור?
:) |
שטויות במיץ :wtf:
Dreamweaver
היא תוכנה ענקית שגם אם ממש בא לך נותנת לך לכתוב את הקוד לבד אבל יש בה כלים ממש מקצועיים ככה שכל דבר שתעשה עם הכתבן תעשה עם דרימוויור הרבה יותר מהר ויעיל |
|
|
| DjChook |
כן האתר שנתת ממש ממש טוב
משם למדתי
DHTML
פעם
קיצר זה סתם בזבוז להשקיע ב
NOTEPAD
זה לא מראה שאתה יודע יותר זה רק לוקח לך יותר זמן
ולדעתי ה
.NET
ישתלט בכל זאת כי מיקרוסופט רוצים שהוא ישתלט
גם רוב העולם עבד עם
NETSCAPE
עד שמיקרוספוט החליטה שבא לה על האקספלורר |
|
|
| eran |
מיקרוסופט יכולים לרצות עד מחר
אף אחד לא רוצה את השרתים שלהם כי הם לא אמינים ויש להם היסטוריה ארוכה של בעיות אבטחה רציניות
ובקשר לנטסקייפ... מה לעשות... יצא להם טוב עם אקספלורר.. בגדול זה דפדפן טוב.. קורה :rolleyes: |
|
|
|
|