|
Need Help
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
למישהו יש אולי, אם בכלל יש
full rip
של
Damn Noa - Home (like a prayer) (Marco V's Vision remix)
????
אם כן נא לפנות לאייסיקיו
6728528
תודה |
|
|
| Vman |
| אין לאף אחד את הריפ המלא כי יש את זה ב4 עותקים בעולם! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Vman
אין לאף אחד את הריפ המלא כי יש את זה ב4 עותקים בעולם! |
למה רק 4
שיעשו עוד.....חחח
או שאחד מה4 ישחרר את זה לאינטרנט.....
ולמי שאין כדאי ומומלץ בחום להוריד
זה ריפ מסט כנראה של מרקו וי
טראק ענק אחד הטובים שלו !!! |
|
|
| Hell_Copter |
היה לי איזה גירסה של 3-4 דקות לזה... לא זוכר בדיוק
אבל לא הכי התלהבתי למה זה חזק מדי בשביל הווקאלים והכל... |
|
|
| DjChook |
| אני בטוח שעם קצת מאמץ גיל ימצא את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שעם קצת מאמץ גיל ימצא את זה |
לא הבנתי למה או את הקשר |
|
|
| oDrori |
ספק אם מרקו וי בכבודו ובעצמו יימצא את זה. הוא בטח נתן את 3 הווינילים ה"מיותרים" לאנשים שהוא סומך עליהם שלא יפיצו את זה.
אני אישית לא התלהבתי אבל מצד שני מתי התלהבתי ממרקו וי... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני אישית לא התלהבתי אבל מצד שני מתי התלהבתי ממרקו וי... |
כמוך כמוני אחי!!!!! |
|
|
| Vman |
אין את זה אפילו על חצי ויניל
המנהל של מדונה התקשר לפני כמה שבועות וסופית אמר שאין מצב שמדונה תסכים לשחרר את זה אחרי שהיא שמעה את זה בכבודה ובעצמה .
יש את זה על 4 דיסקים צרובים אחד למארקו אחד לבנגימין אחד לרוברט ואחד ל....
ולא זה ממש לא גיל! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vman
אין את זה אפילו על חצי ויניל
המנהל של מדונה התקשר לפני כמה שבועות וסופית אמר שאין מצב שמדונה תסכים לשחרר את זה אחרי שהיא שמעה את זה בכבודה ובעצמה .
יש את זה על 4 דיסקים צרובים אחד למארקו אחד לבנגימין אחד לרוברט ואחד ל....
ולא זה ממש לא גיל! |
צ'יל, הוא בסה"כ התכוון שגיל יוכל למצוא את זה עם פוווול מקורות שיש לו...
מי זה בנג'מין ומי זה רוברט? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by oDrori
צ'יל, הוא בסה"כ התכוון שגיל יוכל למצוא את זה עם פוווול מקורות שיש לו...
מי זה בנג'מין ומי זה רוברט? |
בנג'מין זה עוד אחד שעומד מאחורי מרקו וי
ואני מאמין שהוא מתכוון לרוברט גיטלמן
למרות שאני לא מבין איך ולמה זה הגיע דווקא לתקליטן קטן ומסכן מהארץ
:conf: |
|
|
| Vman |
בנגמין זה הבחור החביב שהיה שבוע שעבר פה בארץ בפאצ'ה והוא זה שעושה את המוסיקה למארקו.
רוברט גיטלמן הוא חבר טוב מאוד של שניהם והוא ממש לא תקליטן מסכן וקטן עוד מעט יצא הטראק המדהים
OUT OF GRACE - 140 BPM (G&M PROHECT REMIX)
שזה דבר מפוצץ בטרוף
חוץ מזה יש לו עוד רמיקסים שיצאו בקרוב כמו
BLANK & JONES - WATCHING THE WAVES (G&M PROJECT REMIX)
IAN VAN DAHL - TRY (G&M PROJECT REMIX)
??? - REPREISED (2 PLAYERS REMIX) <- שחכתי את השם של האומן
DJ Robert & The martinez bros - Dreaming about paprika (2 players 2002 remake)
חוץ מזה הוא מתקלט ביפן ת בהודו ביוון בארה"בס ובאיביזה בחודשים הקרובים דבר ששום תקליטן של קלאב טראנס על לא הגיע אליו בארץ.
וגם ב
Trance Energy
הבא!!!
חוץ מזה אתה בטח מכיר כמה מהטראקים הקודמים שלו
2 players - Signet (original , G&M project, PA Remix , Staregaze Remix)
G&M Project - Feeling the sunrise
Crystal lake - Deep rising (G&M project Remix)
KMC - I feel so fine (G&M project remix) |
|
|
|
|