|
5 oktober Integrate!!
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
Op zaterdag 5 oktober zal het Atrium van de Haagse Hogeschool weer in het teken staan van Integrate.
Het belooft ditmaal een speciale editie te worden omdat Spectral FX, de kunst/dans formatie uit de stal van Sven Väth, zal optreden.
Dit is hun tweede optreden in Nederland en mensen die hen al eens gezien hebben weten dat het heel bijzonder zal gaan worden!
Area 001 >
Dave Miller/NL
Monika Kruse/DU
The Advent/UK LIVE
Umek/SLO
VJ’S Vision Impossible
Art by Gijs Menke
Dance/objects by Spectral FX
Theme: Future Fluor Funk
Area 002 >
Moos/NL
Ron de Joode/NL
Sean McCaff/NL
Gaby Dershin/NY-USA
Zaterdag 5 oktober 2002
22.00 – 07.00 uur
Atrium Haagse Hogeschool, Johanna Westerdijkplein 75 – Den Haag
25 € incl. fee, 30 € door |
|
|
| MaGiK54 |
| Begin van het jaar ben ik ook naar Integrate gegaan. Super gave locatie voor een feessie het Atrium. Ik heb toen een leuke avond gehad. |
|
|
| Optimus |
| toen wilde ik ook gaan:) Al isset alleen maar omdat het 5 min lopen van me huis is. Alleen ik kreeg niemand mee toen ben ik op het laatste mom,ent toch niet gegaan:D Tis wel en stukkie duurder dan vorige keer ghehehe:D:D:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
toen wilde ik ook gaan:) Al isset alleen maar omdat het 5 min lopen van me huis is. Alleen ik kreeg niemand mee toen ben ik op het laatste mom,ent toch niet gegaan:D Tis wel en stukkie duurder dan vorige keer ghehehe:D:D:D |
Had toen gratis kaarten, feessie werd toen oa door M@W georganiseerd en één van die gasten is een oud-collega. Die gast werkt nu voor het bedrijf van Erick-E. Sommige mensen hebben altijd mazzel. |
|
|
|
|