return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

cd-text met Nero???
View this Thread in Original format
Shadow
Weet iemand hoe je precies een audio-cd met cd-text kunt branden met nero. Ik heb al bij cd-compilatie het hokje aangevinkt, de cd een naam gegeven en alle losse nummers een naam gegeven. En als brandmethode gebruik ik "disc-at-once". Maar als ik hem dan in mijn auto afspeel dan zegt hij "no disc name" en dit terwijl een andere cd's wel alle titels laat zien. Mijn brander ondersteunt het ook, dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand een ideetje wat ik fout doe??
franzelare
ik doe het het zelfde en ik krijg wel de titels op mijn display!

misschien ff een nieuwe versie ergens downen? of een andere cdspeler kopen?
Shadow
de nero versie die ik heb zat bij mijn writer en die is paar maandjes oud. Daar moet het toch wel mee te doen zijn. En ik weet dat mijn brander het aankan, evenals mijn autoradio. Denk toch dat ik nog iets vergeet in nero, maar ik weet dus niet wat. Iemand nog andere suggesties?
mastah jc
miss ff andere cd's gebruiken... of een ander merk of gewoon recordable kweni wat je nu gebruikt? Kheb namelijk met mijn brander dat ik geen data kan branden (mp3z) op een recordable maar wel op een rewritable.. enn naja je kan sowieso geen muziek branden op rewritable doet die cd het trouwens wel in andere stereo dingen ofniet?
Otte
Nero updaten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement