return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Mix på bejbi.se
View this Thread in Original format
jofawe
Hallo vänner!

Tänkte ruska lite liv i det här forumet .. igen ;)

Är det nån av er gamla rävar som är sugna på att göra ett exklusivt set åt bejbi.se?
Tänk er SWETAs radio, fast 2010-2011!

Skriv här isåfall!
jofawe
ingen?
Johan (DJ Irish)
Här är ganska dött nuförtiden. :p

Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt?
jofawe
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Här är ganska dött nuförtiden. :p

Kvittar stilen eller föredrar ni något särksilt?



I know, därför jag skriver här å inte på något annat forum ;)
Här tittar det ju då å då in riktigt grymma djs!

Stil kvittar, bara det är inom EDM och inte för hårt (läs hardstyle och uppåt).
Sugen eller? ;)
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by jofawe
I know, därför jag skriver här å inte på något annat forum ;)
Här tittar det ju då å då in riktigt grymma djs!

Stil kvittar, bara det är inom EDM och inte för hårt (läs hardstyle och uppåt).
Sugen eller? ;)


Det kanske jag är! Kan kanske klämma ur mig en progressive house mix eller nått liknande. Några andra krav, längd etc? :)
jofawe
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Det kanske jag är! Kan kanske klämma ur mig en progressive house mix eller nått liknande. Några andra krav, längd etc? :)



Så trevligt! :)
Längd är 60-70 minuter, och att den ska vara exklusivt inspelad bara för detta ändamål.
Jag håller på att fylla upp veckoplaneringen för 2011 nu, så det är ingen brådis.
Johan (DJ Irish)
Ah det låter schysst. Jag kan leverera en lagom till 2011 (såvida du inte behöver någon innan dess?)
Vizay
Forumet visar lite livstecken trots allt :P

Skulle vara kul att köra en mix om det fortfarande finns utrymme :)
Hooka med mig på msn eller fb om de e intressant.
jofawe
Allt är intressant :)
Vizay
de e taget, ska få hem utrustningen bara så skriker jag till sen! :)

jofawe
Magiskt!

Ingen annan här som är sugen? :)
FredAcler
Man är väl alltid sugen!! ;):tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement