return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
snel vraagje
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
ik ben op zoek naar een nummer, maar weet dus neit hoe die heet. weet alleen dat in de clip op tv een paar meiden aan het volleyballen zijn in een soort van arena. een gozer ligt er dan bij onder een parasolletje en kijkt toe.

thx
TranceFool
ik weet welke je bedoelt, kewl nummertje idd, ben de titel alleen ff kwijt...
MaGiK54
Das Tim deLuxe - It just won't do.

Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.
Ruben_Dubbink
kan helaas ook even niet op de titel komen, sorry,

maar als we dan toch bezig zijn, (als ik zo vrij mag zijn dit in deze thread te gooien Vinyl Boy)hoe heet het liedje met de tekst:

u got me lovin' and crying....lalala, beetje dance-achtig liedje

GreetZ RubDub
TranceFool
quote:
Originally posted by MaGiK54
Das Tim deLuxe - It just won't do.

Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.

WTF:eek: , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus :D, zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool

WTF:eek: , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus :D, zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje


Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn :p )
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave


Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn :p )


Met zo'n papa als Johny slaag je overal, dan hoef je nergens goed in te zijn. Maar het nummertje van hemmes is best chill.
TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave


Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn :p )

whehe ja dattie niet kon draaien dat wist ik al ja :D:D, maar ik stond een beetje versteld over dat nummer want das nie eens zo verkeerd, best goed eigenlijk :)
flexter
Ik heb het net gezien op TMF,
wat een enorm eentonig niet orgineel nummer zeg...

Maar de clip was geweldig! :eyespop:
Ruben_Dubbink
hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??

GreetZ RubDub

Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??



zeker wel, maar ik zou het niet weten.
sta trouwens strak verbaasd dat johnny de mol een plaatje van dergelijke klasse kan produceren. ben benieuwd of zijn draai skills idd zo slecht zijn, kan het zelf gaan uitchecken, hij komt namelijk draaien bij Minerva, tijdens de EL CID week in Leiden.
Vinyl Boy
ok, ik zoek net die plaat dus op, vind ik een set van darren emerson feat tim deluxe op homelands...

johnny de mol op homelands?

en ene tim deluxe zou ook een remix gemaakt hebben op een plaatje van kylie minoque, cant get you...

weet je het zeker magik54?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement