return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
The moon en Henkie als Spuit 11
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Hellow

Ik d8 kom ik vertel julie maares dat

Swallow the bass (is ie echt is ie nep ;-)

Gewoon te krijgen is op

http://www.chillin.at/mtp

Ja ik zal wel weer laat zijn ofzow

Check albums.. 1 cdtje hebben ze alweer :D
De gehele cd van the moon :D


Post maar raak over wat je er van vind..


Mijn mening ist dat ie wel hetzelfde is.. maarja.. BEUKUH!!!
TranceFool
Ik heb gehoord dat ie op de CD van Byte Progressive staat en dat over ongeveer een maand officieel uitkomt, ik kan het ook mis hebben.
Khad al een stukkie van het nummer, maar ik ga em daar zeker ff downen, ook al lijkt ie erop ik wil em toch hebben..
Latuurrzz...
arno
ik heb hem net gedownload (gewoon op napster) en hij lijkt inderdaad behoorlijk veel op het origineel, ze hebben een noot veranderd ofzo. Maar de beat die er hier onder zit is toch wel ff wat relaxeter dan bij blow up the speakers.
TranceFool
Ik vind het toch wel een lekker nummer, maar wel erg triest dat ie bijna hetzelfde is....

Latuurrzzz......
Akira
Die MEGA site is nu helemaal down !!!
arno
het downloaden ging daar altijd al kut, maar nu kan het helemaal niet meer omdat hun server de veiligheid heeft verhoogd ofzo
Dj Lex
Ja kwam daar vanmorgen ook achter dat die site down was. Hee weet je niet een ander adres? Napster heeft hem ook niet.
Laters
Henkie_henk
Het adres is IK.. stuur maar een pm etje.. met je icq adres.. heb je wel kabel?? anders ist zon gekut...
TranceFool
OK, weer een nieuwtje. Swallow The Bass wordt niet uitgebracht, omdat ze hem denk ik zelf ook wel erg nep vonden. De nieuwe van The Moon is The Moon - Sushi. Dit nummer komt binnen een paar weken uit, ben benieuwd!!

Latuurrzz....
Henkie_henk
thankz... ill keep een oog out

Mysteric
Ik vond Swallow da bass al zo'n zwak nummer
Het leek meer op een remix van blow the speakers eigenlijk.

Maar een goed gevoel over de opvolger heb ik eigenlijk niet...
Akira
Nou ik heb ze dit weekend gezien...als het goed heb ik maar 1 bekend nummer gehoord blow up the speakers
het was in 1 woord KLOTE...beetje zo'n robotmanneke op het podium en 2 danseresjes that's it. ERG ERG SLAP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement