|
The moon en Henkie als Spuit 11
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Hellow
Ik d8 kom ik vertel julie maares dat
Swallow the bass (is ie echt is ie nep ;-)
Gewoon te krijgen is op
http://www.chillin.at/mtp
Ja ik zal wel weer laat zijn ofzow
Check albums.. 1 cdtje hebben ze alweer :D
De gehele cd van the moon :D
Post maar raak over wat je er van vind..
Mijn mening ist dat ie wel hetzelfde is.. maarja.. BEUKUH!!! |
|
|
| TranceFool |
Ik heb gehoord dat ie op de CD van Byte Progressive staat en dat over ongeveer een maand officieel uitkomt, ik kan het ook mis hebben.
Khad al een stukkie van het nummer, maar ik ga em daar zeker ff downen, ook al lijkt ie erop ik wil em toch hebben..
Latuurrzz... |
|
|
| arno |
| ik heb hem net gedownload (gewoon op napster) en hij lijkt inderdaad behoorlijk veel op het origineel, ze hebben een noot veranderd ofzo. Maar de beat die er hier onder zit is toch wel ff wat relaxeter dan bij blow up the speakers. |
|
|
| TranceFool |
Ik vind het toch wel een lekker nummer, maar wel erg triest dat ie bijna hetzelfde is....
Latuurrzzz...... |
|
|
| Akira |
| Die MEGA site is nu helemaal down !!! |
|
|
| arno |
| het downloaden ging daar altijd al kut, maar nu kan het helemaal niet meer omdat hun server de veiligheid heeft verhoogd ofzo |
|
|
| Dj Lex |
Ja kwam daar vanmorgen ook achter dat die site down was. Hee weet je niet een ander adres? Napster heeft hem ook niet.
Laters |
|
|
| Henkie_henk |
| Het adres is IK.. stuur maar een pm etje.. met je icq adres.. heb je wel kabel?? anders ist zon gekut... |
|
|
| TranceFool |
OK, weer een nieuwtje. Swallow The Bass wordt niet uitgebracht, omdat ze hem denk ik zelf ook wel erg nep vonden. De nieuwe van The Moon is The Moon - Sushi. Dit nummer komt binnen een paar weken uit, ben benieuwd!!
Latuurrzz.... |
|
|
| Henkie_henk |
| thankz... ill keep een oog out |
|
|
| Mysteric |
Ik vond Swallow da bass al zo'n zwak nummer
Het leek meer op een remix van blow the speakers eigenlijk.
Maar een goed gevoel over de opvolger heb ik eigenlijk niet... |
|
|
| Akira |
Nou ik heb ze dit weekend gezien...als het goed heb ik maar 1 bekend nummer gehoord blow up the speakers
het was in 1 woord KLOTE...beetje zo'n robotmanneke op het podium en 2 danseresjes that's it. ERG ERG SLAP |
|
|
|
|