return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Addiction Pre-Party Mix
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Addiction Pre-Party mix by DJ Siësta

Ik heb ff een mixje gemaakt, voor de mensen die op Addiction komen. (ook voor mensen die niet komen) Deze style draai ik een beetje, en als ik op een feestje draai, wil ik ook welleens wat techno der 8eraan doen. Maarin dees mixje niet.

Van Eye-Riz, Bellie en Anti hadden jullie al eens wat gehoord d8 ik, en van mij nog niet, Hierbij ff een mixje
Zeg ook ff wat je er van vind, vind ik altijd leuk :-)



DOWNLOAD HIER
Size = 17 MB -- 255 Mbit server





1) 4 Strings - Diving (D'tech RMX) (Liquid Recordings)
2) Mauro Picotto - Back 2 Cali (Push RMX) (BXR Superclub)
3) Solid Sessions - Janeiro (Armin van Buuren RMX) (ABC)
4) The Ambush vs. Phools inc. - Assymetric (Phools Inc RMX)
5) Plastic Boy - Silver bath (Bonzai Trance/Progressive)
6) Paul Oakenfold - Southern sun (Gabriel & Dresden RMX) (Perfecto)


GreetZ
Optimus
staat in em queue, ga m vanavond na me werk luisteren:)
Smirnoff
Klinkt leuk !

Toppie, alleen jammer van de 64 kbit :(
JunKX
Zal em eens ff luisteren. Alhoewel Siesta Live 10x zo goed is ;)
Rinus
wel een relaxte mix
TranceFool
lekkere tracks.....lekker zweven :)
Yarnie
hey vanmiddag al gedownload maar nog geen tijd gehad om te replyen :)
kvinnet wel relax mixje met redelijke nieuwe tj00ns erin....over mixen kannik nie egt oordelen want daar hebbik nie zo veel verstand van :thepirate maar klinkt over het algemeen wel goed
Als je dan ook ff op addiction zo draaid met mooi introtje erbij ;) dan word het lekker zweven :)
MaGiK54
:D Lekker mixie Siesta :D
TimeportE
ik ben em aan het downloaden, zal em eff checken..

btw waarom draait iedereen de armin van buuren remix, de hiver en hammer remix is toch even goed vin ik!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben em aan het downloaden, zal em eff checken..

btw waarom draait iedereen de armin van buuren remix, de hiver en hammer remix is toch even goed vin ik!!


ik ken die nog niet, en ik heb hem ook nog niet op vinyl :(

iig iedereen bedankt voor de reply's tot nu toe :)


greetz

TimeportE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


ik ken die nog niet, en ik heb hem ook nog niet op vinyl :(

iig iedereen bedankt voor de reply's tot nu toe :)


greetz

UUUH... ik heb eff 2 traxx door elkaar gehaald.. ik bedoelde namelijk riva - time is the healer.. daarvan draait namelijk iedereen de armin remix maar hiver and hammer remix is minstens zoo vet!! :)
Optimus
heb m net geluisterd... lekkere Mix Gerrit!:)

draai anders op de 9e maar dit mixje de eerste 15 min:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement