return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Buuren + trancemusik regerar
View this Thread in Original format
Dj Memento
Gav en CD med Armin van Buuren - State of Trance 51+52+53 på till en kompis. Hon spelade den sedan för några kompisar till henne som inte alls gillade trancemusik. Givetvis så blir kompisarna alldeles till sig och vill höra mer, hehe. Alltid glädjande när sånt händer. :D
Vitryss
Armin är KUNG

Jag vill åka tillbaaaaaaaaaks.... :p
reveal
enda sen jag hörde "Boundaries of Imagination" så har Armin varit en av mina absoluta favoriter
skulle vara skoj att se honom live
lonne
Armnin är grymt bra, gillar hans stil skarpt och hans blandning av uplifting och proggresive.

Vore verkligen en höjdare att se honom live, förtsår att det måste varit skitkul Vitryss...lät som en helkväll...:D :D
webbie
Woah, var nån av flickorna singlar ?
Isåfall så är trance väldigt passande att hångla och göra annat till...
har jag fått höra.. ;)
Vizay
bara höra...inget mer? :p
webbie
Tror inte jag vill få det demonstrerat av en jämnårig kamrat som är kille. :D

Fast iofs, exet tyckte väldans bra om Oakenfolds Global Underground 7, den i New York. Disc 1 för övrigt. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement