|
Buuren + trancemusik regerar
|
View this Thread in Original format
| Dj Memento |
| Gav en CD med Armin van Buuren - State of Trance 51+52+53 på till en kompis. Hon spelade den sedan för några kompisar till henne som inte alls gillade trancemusik. Givetvis så blir kompisarna alldeles till sig och vill höra mer, hehe. Alltid glädjande när sånt händer. :D |
|
|
| Vitryss |
Armin är KUNG
Jag vill åka tillbaaaaaaaaaks.... :p |
|
|
| reveal |
enda sen jag hörde "Boundaries of Imagination" så har Armin varit en av mina absoluta favoriter
skulle vara skoj att se honom live |
|
|
| lonne |
Armnin är grymt bra, gillar hans stil skarpt och hans blandning av uplifting och proggresive.
Vore verkligen en höjdare att se honom live, förtsår att det måste varit skitkul Vitryss...lät som en helkväll...:D :D |
|
|
| webbie |
Woah, var nån av flickorna singlar ?
Isåfall så är trance väldigt passande att hångla och göra annat till...
har jag fått höra.. ;) |
|
|
| Vizay |
| bara höra...inget mer? :p |
|
|
| webbie |
Tror inte jag vill få det demonstrerat av en jämnårig kamrat som är kille. :D
Fast iofs, exet tyckte väldans bra om Oakenfolds Global Underground 7, den i New York. Disc 1 för övrigt. ;) |
|
|
|
|