return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Greetings from Athens
View this Thread in Original format
NordLight
Tja!

Hej alla TA.

Ville bara saga hej. Just nu sitter jag pa Athens internet-cafe nr 1 & ni har gissat ratt....de har ISDN. Suck!

Har ar allt bra i ovrigt - lite varmt, men man ska ju inte klaga. Jag har hort att de varit bra vader aven hemma. Regnet kommer nog nar jag kommer hem :-). Borjar langta hem lite nu, for snart rinner det nog pita-gyros ur mina oron.

Har varit pa nagra feta klubbar, men far beratta mer om det senare... Hoppas det gick att lasa vad jag skriver, aven utan a a o... ni fattar sakert.:D

Greetz
NordLight
mindshooter
Fett... Hoppas du har det trevligt nere i värmen :) Här e det fan 28 grader i skuggan när det inte regnar. Duger bra för mig :p
Bada och clubba riktigt mycket nu!

Hare
reveal
har fan 28 grader inomhus, så jävla varmt :whip:
Endre


svett. överallt.:(

x-dream
quote:
Originally posted by reveal
har fan 28 grader inomhus, så jävla varmt :whip:


Vem har inte detta......Ruskigt varmt inne....

Hoppas att du har trevligt iaf Nordlight....
Gaby
Hoppas du har det bra och att ni går framåt med era grejer.
Party när du kommer hem?
Ravesquad
Kul o höra att det e bra i Grekland:) Klubba hårt för oss stackars SweTAs som e kvar hemma i houseträsket..
dbl
hmm.. ni e på stranden och har det trevligt i 28 graders värme.
tänk på mig när ni gör det.. själv så springer jag runt i skogen med massa jävla varma militär kläder och svettas som fan..
gör alltså lumpen nu.. tror inte jag har sagt det
reveal
ryckte in för exakt 3 år sen
måste säga att jag hade det jäligt roligt under mitt år som militär :p
var ligger du?
NordLight
Yo !
Jag är hemma igen. Fan va skönt!!!
Här var det ju svalt och skönt ....:rolleyes:

Nu väntar två veckors vila och sen tillbaka till Athen en månad till.

Hoppas jag inte missat för mycket bra musik under tiden - hur har klubblivet här hemma varit?

Greetz
NordLight

NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Hoppas du har det bra och att ni går framåt med era grejer.
Party när du kommer hem?


U bet!

Fokused på onsdag??

NL:toocool:
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight


U bet!

Fokused på onsdag??

NL:toocool:


YEA!!! PARTY!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement