|
Greetings from Athens
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Tja!
Hej alla TA.
Ville bara saga hej. Just nu sitter jag pa Athens internet-cafe nr 1 & ni har gissat ratt....de har ISDN. Suck!
Har ar allt bra i ovrigt - lite varmt, men man ska ju inte klaga. Jag har hort att de varit bra vader aven hemma. Regnet kommer nog nar jag kommer hem :-). Borjar langta hem lite nu, for snart rinner det nog pita-gyros ur mina oron.
Har varit pa nagra feta klubbar, men far beratta mer om det senare... Hoppas det gick att lasa vad jag skriver, aven utan a a o... ni fattar sakert.:D
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
Fett... Hoppas du har det trevligt nere i värmen :) Här e det fan 28 grader i skuggan när det inte regnar. Duger bra för mig :p
Bada och clubba riktigt mycket nu!
Hare |
|
|
| reveal |
| har fan 28 grader inomhus, så jävla varmt :whip: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
har fan 28 grader inomhus, så jävla varmt :whip: |
Vem har inte detta......Ruskigt varmt inne....
Hoppas att du har trevligt iaf Nordlight.... |
|
|
| Gaby |
Hoppas du har det bra och att ni går framåt med era grejer.
Party när du kommer hem? |
|
|
| Ravesquad |
| Kul o höra att det e bra i Grekland:) Klubba hårt för oss stackars SweTAs som e kvar hemma i houseträsket.. |
|
|
| dbl |
hmm.. ni e på stranden och har det trevligt i 28 graders värme.
tänk på mig när ni gör det.. själv så springer jag runt i skogen med massa jävla varma militär kläder och svettas som fan..
gör alltså lumpen nu.. tror inte jag har sagt det |
|
|
| reveal |
ryckte in för exakt 3 år sen
måste säga att jag hade det jäligt roligt under mitt år som militär :p
var ligger du? |
|
|
| NordLight |
Yo !
Jag är hemma igen. Fan va skönt!!!
Här var det ju svalt och skönt ....:rolleyes:
Nu väntar två veckors vila och sen tillbaka till Athen en månad till.
Hoppas jag inte missat för mycket bra musik under tiden - hur har klubblivet här hemma varit?
Greetz
NordLight |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hoppas du har det bra och att ni går framåt med era grejer.
Party när du kommer hem? |
U bet!
Fokused på onsdag??
NL:toocool: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by NordLight
U bet!
Fokused på onsdag??
NL:toocool: |
YEA!!! PARTY!!! |
|
|
|
|