|
חזרתי מצרפת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אוי אוי אוי צח מאז שראיתי אותך באפוקליפס ידעתי שאתה עבריין
:D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Scorchio
המכות
היינו במטרו זה הרכבת התחתית של פריז
והיה שם איזה אחד ששאל את המדריך שלנו
במבטא צרפתי כבד
"אתה יהודי?"
ואז המדריך לא ענה לו והוא התחיל לירוק עליו ועל הקבוצה שלנו
אז אני בן דוד שלי ועוד שני גברים שהיו איתנו בקבוצה פיצצנו אותו מכות כמעט זרקנו אותו מהרכבת בדרך
והיה שם איזה אחד מהקבוצה שלנו מה זה ג'אבאר
אז אני והוא ככה מחזיקים את המניאק הזה בתחנה ובדיוק שנייה לפני שנפתחו הדלתות של הרכבת דפקתי לו את הראש בזכוכית והשני העיף אותו על הקיר
זה היה כזה אדיר
אחרי זה אף אחד ברכבת לא העיז בכלל להסתכל לכיוון שלנו. |
שנה הבאה פולין...
מי שיקלל אותי ירקבל גם יריקה !!!
איזה נאצי מזדיין...
וואלה יש לי הרבה חוויות מגמר המונדיאל...
איזה אוירה יאלהההההה |
|
|
| NyKoN |
חחחח
ברוך שובך אחי
חחח
קרעת אותי עם הסיפור של המכות...
אפוקליפס בכפ"ס?
משחקים CS? |
|
|
| DjChook |
איזו אווירה ! איזו אווירה !
ואורן רותי סיפרה לנו שהיא הייתה לפני כמה שנים במשלחת
קיצר הם עשו איזה טקס במחנה ושני גלוחי ראש באו והתחילו לקלל את המשלחת
אז השוטרים המקומיים והשכב (מתלווים למשלחת) לקחו אותם החוצה
ורותי יצאה איתםם לראות מה קורה
קיצור הם פוצצו אותם מכות רצח !!!
שוווווווווווווק |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזו אווירה ! איזו אווירה !
ואורן רותי סיפרה לנו שהיא הייתה לפני כמה שנים במשלחת
קיצר הם עשו איזה טקס במחנה ושני גלוחי ראש באו והתחילו לקלל את המשלחת
אז השוטרים המקומיים והשכב (מתלווים למשלחת) לקחו אותם החוצה
ורותי יצאה איתםם לראות מה קורה
קיצור הם פוצצו אותם מכות רצח !!!
שוווווווווווווק |
רותי הזאת מטורפת...
:-)))
ומה עם אח שלי?
שקיללו אותו ואת חברים שלו
אז בם הסתובבו אליהם
הורידו ת'מכנסים והשתינו לכיון שלהם...
הנאצים לא יכלו להתקרב אליהם בגלל ששמרו על המשלחת של אח שלי או משהו כזה... |
|
|
| Hell_Copter |
אחי שמע... שאני הייתי בפולין לא התקרבו אלינו אף אחד... אבל סמוך על השבכניקים שאיתכם...
שמעתי ששנה שעברה במשלחת בבית ספר שלי אחד בא ונגע לאחד השומרים בגב איפה שהרובה מוסתר... השומר חשב מנסים לגנוב לו את הרובה הסתובב אליו בבעיטת נינג'ה ישר לצלעות... זיין לו את הצורה... הילד התחיל לבכות
סמוך עליהם ואל תנסה להתחיל שם מכות או משהו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי שמע... שאני הייתי בפולין לא התקרבו אלינו אף אחד... אבל סמוך על השבכניקים שאיתכם...
שמעתי ששנה שעברה במשלחת בבית ספר שלי אחד בא ונגע לאחד השומרים בגב איפה שהרובה מוסתר... השומר חשב מנסים לגנוב לו את הרובה הסתובב אליו בבעיטת נינג'ה ישר לצלעות... זיין לו את הצורה... הילד התחיל לבכות
סמוך עליהם ואל תנסה להתחיל שם מכות או משהו |
:-)
תודה על העצה גבר...
אבל התכוונתי שאני יריב עם הנאצים
לא עם השומרים של המשלחת שלי...
:-)))
מי יתעסק עם הסוסים האלה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
:-)
תודה על העצה גבר...
אבל התכוונתי שאני יריב עם הנאצים
לא עם השומרים של המשלחת שלי...
:-)))
מי יתעסק עם הסוסים האלה? |
אני מודע למה שהתכוונת... אבל סמוך עליי שאתה תהיה חייב להקשיב לכל מילה שהם אומרים או שהם יזיינו אותך...
והם יגידו לך שאם נאצים מתחילים איתך אתה תתעלם...
בוא אני יתן לך דוגמה למה שקרה... בעקרון אסור לעלות לאוטובוס לפני שהשומר בודק אותו... ואחד מהאוטובוס שלי עלה עליו לפני שהשומר הביא לנו אישור לעלות.... ההוא בא אל הזה מהאוטובוס שלי התחיל לצעוק עליו כל כך חזק והוריד לו כאפה משהו עצבני כל כך... חבל לך על הזמן
אתה תפר את המילה שלהם אתה גמור |
|
|
| NaOren |
וואלה?
טוב אם אתה אומר....
נראה אולי יהיה לי שומרים נחמדים
שגם שונאים נאצים!!!
ולא יפריע להם אם אני יקלל אותם קצת...... |
|
|
| DjChook |
אורן = שבכ = שירות ביטחון כללי של ישראל
מין הסתם שהם שונאים נאצים
בכל מקרה, הם ממש לא נראים סוסים
לנו היה אחד כזה אחלה גבר תמיד עם הז'קט הארוך שמוסתר בו המכשיר קשר הרובה, ועוד כל מני שטויות כאלה, אתה רואה תמיד שהוא מוכן לקרב
חחח
בסוף הוא הסביר לנו איך להחביא את האקדחי אוויר במזוודה ככה שהגלאי לא יאתר אותם
חחח |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן = שבכ = שירות ביטחון כללי של ישראל
מין הסתם שהם שונאים נאצים
בכל מקרה, הם ממש לא נראים סוסים
לנו היה אחד כזה אחלה גבר תמיד עם הז'קט הארוך שמוסתר בו המכשיר קשר הרובה, ועוד כל מני שטויות כאלה, אתה רואה תמיד שהוא מוכן לקרב
חחח
בסוף הוא הסביר לנו איך להחביא את האקדחי אוויר במזוודה ככה שהגלאי לא יאתר אותם
חחח |
נווו...
אז אם הוא ישנא את הנאצי שיקלל אותנו
לא יפריע לו אם אני יראה לנאצי את הזין ויקלל אותו....
לא משנה...
ראסמי כמה רובים אני יביא!!!
צריך לקנות את האזיקונים נכון? |
|
|
| DjChook |
לא
כאילו אולי
אזיקונים סתם הם יכולים לפתוח ואין לך איך לתבוע אותם על זה
האזיקונים שאנחנו שמנו זה אזיקונים מיוחדים כתומים של הצבא
אז יש איסור לפתוח אותם :) |
|
|
|
|