|
אני טס לחו"ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
טוב אני רשמית מודיע לכם שהיום בלילה אני טס לבלגיה והולנד עם המשפחה......
אתם לא תשמעו ממני על ה-17 באוגוסט......
אני רק לא יודע איך אני יחזיק מעמד שבועיים בלי הפורום...... טוב לא נורא... יהיה בסדר.
בכל מקרה, רציתי רק להגיד ביי לכולם ו......... נתראה עוד שבועיים!! |
|
|
| DjChook |
| תעשה חיים גבררררר |
|
|
| oDrori |
בהולנד יש... דרכים להסתדר טוב טוב בלי הפורום :)
תהנה אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| ביי אח שלי תהנה שם!!!! |
|
|
| Flotser |
תהנה אח שלי
במקרה גם אני טס ללונדון מחר מוקדם בבוקר אז נתראה עוד שבוע אחים יקרים
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
תהנה אח שלי
במקרה גם אני טס ללונדון מחר מוקדם בבוקר אז נתראה עוד שבוע אחים יקרים
:wtf: |
תהנה גם אתה מאסטר האשכים |
|
|
| oDrori |
אשכי קרוקודיל בריטי :) :)
אנג'וי :) |
|
|
| warpedd_ |
תהנו
אני מת לטוס אבל השנה לא ייצא כנראה:( |
|
|
| NaOren |
תהנו....
לא בראש שלי חו"ל השנה בכלל... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
hellllllloooooooooooooooo from holland!!!!!!!!
I told you I won't survive 2 weeks without the forums!!!!
anyway, Holland is great!!! I'm in Medemblik (north), and my mother has a friend there so I'm at his house right now.... he let me use his computer..... next to me is his (beautiful) daughter who is kindly helping me with the dutch...... for all you horny ppl here, she's 15, long brown hair and blue eyes..... she is very good looking (suckers!!!!!).........
anywayz, I'm going biking with her now so I'll see you guys on my next log on (if any)......
btw, this is a dutch computer but it has hebrew so be careful with what you write....... :D
so........ bye for now.
HyperSonic (oren)
P.S. did you know that "oren" means "ears" in dutch?...... anyway, I'll shut up now...... buh bye....... |
|
|
|
|