|
I'm Back
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אהלן אנשים
אחרי שבועיים וחצי שגרתי באוהל עם עוד 8 חבר'ה עם חוש משהו פחד סוף סוף, חזרתי
ת'אמת רציתי להשאר שם עוד קצת
היה פשוט אחלה
איזה 300 חבר'ה כולם ביחד הכרתי שם פול אנשים והיה סבבה....
אז אנשים
מהההההההההההה קורה?!?!
איך הפורום היה שלא הייתי פה
משהו חדש?
אני חייב שאנשים דחוף יעדכנו אותי בשחרורים שהיו בשבועיים האחרונים
;) |
|
|
| luckystrike |
מה אחי ???????????
שמח שהיה לך סבבה
:):):):)
תרים טלפון !
;) |
|
|
| DjChook |
Welcome back !!!!!!!!!!
יובל טוב מאד שחזרת,
רועי הורס לנו את הפורום
הוא מוחק סתם טרדים שבא לו
זה כאילו השטן השתלט עליו...
תעשה משהו
ניסיתי להשאיר הודעה לסוואמפר אבל הוא לא חזר אלי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
Welcome back !!!!!!!!!!
יובל טוב מאד שחזרת,
רועי הורס לנו את הפורום
הוא מוחק סתם טרדים שבא לו
זה כאילו השטן השתלט עליו...
תעשה משהו
ניסיתי להשאיר הודעה לסוואמפר אבל הוא לא חזר אלי |
אתה רציני או שאתה צוחק?
פשוט אני מאוד מאוד עייף עכשיו אני עוד מעט זז למיטה לאיזה שינה ארוכה
למה הוא מוחק טרדים סתם
חשבתי שהוא דווקא יהיה הכי מתאים לעבודה
בנתיים לא עובד לי האיי סיי קיו
אני ינסה לסדר אותו עכשיו נראה מה קרה שם....
מורן אחי
אני או היום בערב או מחר ירים טלפון אני פשוט עייף מת.... |
|
|
| oDrori |
שיט חן אני רציתי לעשות את זה שהוא חוזר
:)
אל תדאג יובל :)
אנחנו רק שונאים אותו
:stongue:
וולקאם באק אחי, יש לך מה להשלים :)
ובקשר לריליסים, למי תפנה אם לא רועי?
:) |
|
|
| NaOren |
ממצב יובל?
שמח שנהנת...
טוב שחזרת אלינו
ותזהרו רועי חזק...
( לפי מה שהוא אומר..) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NaOren
ממצב יובל?
שמח שנהנת...
טוב שחזרת אלינו
ותזהרו רועי חזק...
( לפי מה שהוא אומר..) |
מה זה חזק מה זה חכה שיראה אותי קיבינימאט... למה מע מע אין עליי יאללה בלאגן אני אכנס באמאמאמאמאמאמאמאמ
[fade out] |
|
|
| DJ-Energy |
:P
מנייקים
קיצר
היו לידינו שבתים של הצופים מירושלים
באמא שלי האנשים האלו כאלו חיות
בלילה הם עשו רעש משהו מדהים
הם היו כל כך הרבה רק ממחוז אחד שזה מדהים
מכבי ממש קטנה לידיהם |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
מה זה חזק מה זה חכה שיראה אותי קיבינימאט... למה מע מע אין עליי יאללה בלאגן אני אכנס באמאמאמאמאמאמאמאמ
[fade out] |
חחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Q-PiXeL |
ברוך שובך אחי!!
:)
אגב, מה עם מוש? הוא לא היה צריך לחזור כבר? |
|
|
| NaOren |
תגיד יובל
רועי נשאר אחראי פה יחד איתכם? |
|
|
| DjChook |
לא
מוש חוזר בימים הקרובים...
ובקשר לצופים
פחחחח בתור ההנהגה הכי גדולה וגם הכי טובה שיש אני חייב לציין
פחחחחחחחחחחחחח
אתה צריך לראות את ראש העין :) המטורפים האלה
למרות שהמחזור שעזב שנה שעברה היה פי אלף יותר מטורף
:)
צופים זה אחלה ! |
|
|
|
|