return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
:)
View this Thread in Original format
reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,189914,00.html

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Vitryss
jaha...? Stackars kvinna, låt henne va ifred för fan...
reveal
ungefär det jag menade :) minsta grej hon gör blir värsta nyheten
även om denna var lite "udda" :)
Vitryss
quote:
Originally posted by reveal
ungefär det jag menade :) minsta grej hon gör blir värsta nyheten
även om denna var lite "udda" :)


:) Så är juh Aftonbladet värdens skit-tidning också. Förstår verkligen inte att så många läser den.

Men Britney får jätte-gärna komma över hem till mig så kan hon gråta ut hos mig istället för att "experimentera" med bög-porr... :disbelief :crazy: :D
reveal
japp, aftonbladet är inte direkt journalistik på högsta nivån, har aldrig köpt den faktiskt

vilken tidning är bäst på nätet?

ps. britney är välkommen hem till mig också :)
Vitryss
Jag brukar mest läsa cnn.com på nätet. Händer att jag letar upp arabiska tidningar också, ganska intressant att se deras synvinkel på saker och ting...

jaja, tillbaks till Paint Shop Pro och jobba på siggen.... hua, :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Vitryss
Men Britney får jätte-gärna komma över hem till mig så kan hon gråta ut hos mig istället för att "experimentera" med bög-porr... :disbelief :crazy: :D


Det var iaf Lebb-porr....sätter juh lite annorlunda vinkel på saken ;) Till mig får hon komma om hon tar med sig sin nya älskarinna Jenna :D
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Det var iaf Lebb-porr....sätter juh lite annorlunda vinkel på saken ;) Till mig får hon komma om hon tar med sig sin nya älskarinna Jenna :D


tjae...till mig får hon komma oavsett om hon har med sig sin nya älskarinna eller ej ;)
dj_hysterix
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement