|
:)
|
View this Thread in Original format
| Vitryss |
| jaha...? Stackars kvinna, låt henne va ifred för fan... |
|
|
| reveal |
ungefär det jag menade :) minsta grej hon gör blir värsta nyheten
även om denna var lite "udda" :) |
|
|
| Vitryss |
| quote: | Originally posted by reveal
ungefär det jag menade :) minsta grej hon gör blir värsta nyheten
även om denna var lite "udda" :) |
:) Så är juh Aftonbladet värdens skit-tidning också. Förstår verkligen inte att så många läser den.
Men Britney får jätte-gärna komma över hem till mig så kan hon gråta ut hos mig istället för att "experimentera" med bög-porr... :disbelief :crazy: :D |
|
|
| reveal |
japp, aftonbladet är inte direkt journalistik på högsta nivån, har aldrig köpt den faktiskt
vilken tidning är bäst på nätet?
ps. britney är välkommen hem till mig också :) |
|
|
| Vitryss |
Jag brukar mest läsa cnn.com på nätet. Händer att jag letar upp arabiska tidningar också, ganska intressant att se deras synvinkel på saker och ting...
jaja, tillbaks till Paint Shop Pro och jobba på siggen.... hua, :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Men Britney får jätte-gärna komma över hem till mig så kan hon gråta ut hos mig istället för att "experimentera" med bög-porr... :disbelief :crazy: :D |
Det var iaf Lebb-porr....sätter juh lite annorlunda vinkel på saken ;) Till mig får hon komma om hon tar med sig sin nya älskarinna Jenna :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Det var iaf Lebb-porr....sätter juh lite annorlunda vinkel på saken ;) Till mig får hon komma om hon tar med sig sin nya älskarinna Jenna :D |
tjae...till mig får hon komma oavsett om hon har med sig sin nya älskarinna eller ej ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
|
|